וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי הוצג רשמית בממפיס: "יכולים לקרות פה דברים טובים"

הפורוורד הישראלי הוותיק הוצג בגריזליס יחד עם שאר המצטרפים הטריים, וזכה למחמאות מהג'נרל מנג'ר: "שחקן מאוד תחרותי עם חוכמת משחק גבוהה, אנחנו בני מזל לקבל אותו". וגם: צפו בכספי קורע מצחוק את העיתונאים

עומרי כספי. אתר רשמי
יעזור לשקם קבוצה בדעיכה? כספי/אתר רשמי

ממפיס גריזליס הציגה אתמול (שני) את ארבעת שחקני הרכש החדשים שלה: קייל אנדרסון, גארט טמפל, שלווין מק ועומרי כספי. הג'נרל מנג'ר של הגריזליס כריס וואלאס הציג את כספי במסיבת העיתונאים, ואמר על הפורוורד הישראלי: "שחקן עם ממוצעים של 37 אחוז מהשלוש, מישהו שרץ על המגרש, קולע בהתקפות מעבר, יכול לנצח אותך במגוון דרכים, עוד שחקן עם המון תחרותיות, חוכמת משחק גבוהה, ואנחנו בני מזל לקבל אותו, ברוך הבא לממפיס עומרי".

עוד בנושא
למה עומרי כספי לא הגיע לשחק בנבחרת ישראל

כספי, 30, סיכם בקיץ לעונה אחת בממפיס, שתהיה התחנה השביעית שלו ב-NBA, בעונה העשירית שלו בליגת הכדורסל הטובה בעולם. הישראלי ינסה להשיב את הקריירה למסלולה אחרי האכזבה בגולדן סטייט, בקבוצה הרבה יותר צנועה, שנמצאת בדעיכה אחרי שנים טובות. הוא יקווה לקבל דקות מרובות תחת המאמן ג'יי בי ביקרסטאף, איתו שיתף פעולה ביוסטון בעבר. הגריזליס סבלו בעונה שעברה מעונה חלשה, סיימו אותה במקום הלפני אחרון במערב עם מאזן 60:22, וסבלו במהלך העונה מזעזוע בעמדת המאמן כשדייויד פיזדייל המוערך פוטר במפתיע.

כספי התייחס למצב של הגריזליס, ואמר: "הלב של הקבוצה, מארק (גאסול) ומייק (קונלי), נשארו, ואנחנו יודעים שהם המנהיגים, שהראש שלהם תמיד במקום הנכון, ושתמיד הם רוצים לנצח. זה היה חשוב עבורי. אנחנו חייבים להמשיך לעשות את הדברים שהקבוצה הזאת עשתה לאורך השנים האחרונות - להתחרות, לשחק חזק בשני צדי המגרש, שהיריבות שמגיעות לממפיס יידעו שמצפה להן קרב קשה. כשאנחנו לוקחים את הכל בחשבון, ורואים את החבר'ה שיש פה בחדר ההלבשה, יכולים לקרות פה דברים טובים".

במהלך מסיבת העיתונאים נשאלו השחקנים החדשים מהו הכינוי שלהם, וכספי ענה "עומרי", לקול צחוקם של העיתונאים.

עוד באותו נושא

חסר. תקדים? הסיבות לכך שעומרי כספי לא נמצא בסגל נבחרת ישראל

לכתבה המלאה

צפו בכספי משעשע את העיתונאים בממפיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully