וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה למכבי חיפה: רומן סורקין סורב כניסה לארה"ב וחזר לישראל

29.9.2018 / 15:15

הפורוורד ששיחק באוניברסיטת אורגון, נעצר בביקורת הגבולות למרות שברשותו ויזת סטודנט בתוקף ואישור מהצבא. ג'וש צ'ילדרס ודונטה גרין יחזקו את הירוקים במשחקים מול קבוצות ה-NBA

צילום: one

בווידאו: ניצחונה של הפועל באר שבע על הפועל חולון בגביע ווינר

מכבי חיפה, שירדה בסוף העונה שעברה לליגה הלאומית, יצאה בסוף השבוע למסע המשחקים השנתי שלה בארה"ב, במהלכו תשחק נגד לוס אנג'לס קליפרס וסקרמנטו קינגס. אלא שעוד לפני שהירוקים החלו באימונים על אדמת אמריקה, התרחשה תקרית לא נעימה.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
עידו פליישר: "ההצלחה של העתודה הראתה שיש צעירים שראויים לצ'אנס"
רמי הדר: "יש אנרגיה טובה בבאר שבע". דן שמיר: "צריך לעשות שיפוצים"
איגור קולשוב לא לבד: "מי שאישר את התוכנית בצה"ל, לא חשב עד הסוף"

רומן סורקין שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ניסיון להסדיר בכל זאת את כניסתו. רומן סורקין/ברני ארדוב

עם נחיתת הקבוצה סירבו בביקורת הגבולות לאשר את כניסתו למדינה של רומן סורקין, ששיחק במשך ארבע שנים במכללת אורגון. לאחר שהבירורים בשטח לא הובילו לתוצאות, החליטו בחיפה להעלות את סורקין על טיסה בחזרה לישראל, וכעת הם מנסים לסדר את כניסתו. לסורקין יש ויזת סטודנט בתוקף וכן אישור יציאה שקיבל מהצבא. הסיבה לדחייה היא ביטול הויזה המקומית שלו על ידי אוניברסיטת אורגון, מהלך שלא בחיפה ולא השחקן עצמו ידעו עליו.

"מכבי חיפה, בשיתוף כל הגורמים הרלוונטים, כבר פועלת על מנת להסדיר את עניין הוויזה כדי שהשחקן יוכל לחזור ולהצטרף אל קבוצתו לקראת צמד המשחקים נגד סקרמנטו קינגס ולוס אנג'לס קליפרס מליגת ה-NBA", נכתב בהודעה לעיתונות שהוציאו הירוקים.

מי שיחזקו את מכבי חיפה במסגרת מסע המשחקים נגד קבוצות ה-NBA הם ג'וש צ'ילדרס, שרשם קריירה ארוכה ב-NBA ושיחק במדי אטלנטה, פיניקס, ברוקלין ובאירופה מעברו לאולימפיאקוס היה אחד המתוקשרים שנרשמו, דונטה גרין ששיחק בסקרמנטו ביחד עם עומרי כספי ואריאל אסלבה, סנטר יהודי ארגנטינאי בן 39, ששיחק בעברו בבאסקוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully