וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו פליישר: "ההצלחה של העתודה הראתה שיש צעירים שראויים לצ'אנס"

28.9.2018 / 9:24

הסנטר הצעיר של אשדוד חגג הופעת בכורה מוצלחת עם 12 נקודות ו-10 ריבאונדים ברבע גמר גביע ווינר, אבל נשאר צנוע: "העבודה עם בראד הייתה אחת הסיבות שבאתי לכאן. הוא מאמן מדהים"

one

מכבי אשדוד העפילה אמש (חמישי) לחצי גמר גביע ווינר אחרי ניצחון 62:65 על גלבוע/גליל. הקבוצה של בראד גרינברג לא הציגה כדורסל גדול, ואף איבדה את פול סטול לפציעה במהלך המשחק, אך נקודת אור בולטת הייתה ההופעה הנהדרת של עידו פליישר, בנו של סנטר העבר של נבחרת ישראל עופר פליישר. הסנטר בן ה-20, שזכה הקיץ עם נבחרת העתודה באליפות אירופה, קלע 12 נקודות ב-6 מ-6 מהשדה והוסיף 10 ריבאונדים בדרך לניצחון.

"זה קצת מוזר, משחק ראשון אחרי מכבי בנוער והמכללות", סיפר פליישר, שבמהלך העונה שעברה עבר מאוניברסיטת הוואי להפועל ירושלים, אך בשל העובדה כי שייך למכבי תל אביב, בוטלה ההעברה, "מה שעוזר לי להרגיש טוב זה הקבוצה והמאמנים, כולם גורמים לי להרגיש בנוח, עוזרים אחד לשני, זה לא משהו שמובן מאליו. אנחנו קבוצה מאוחדת ולא מפחדים למסור אחד לשני את הכדור. משחקים ביחד. ההצלחה של נבחרת העתודה עוזרת והראתה שיש ישראלים שמגיע להם להראות את עצמם. עשינו משהו מדהים, סיימנו מקום ראשון, כל הכבוד לאריאל ולשאר השחקנים - אם זה זוסמן, דני, בריסקר, גיל בני, מירון ועוד שחקנים. זה לא משהו שאני לוקח אותו כמובן מאליו".

על העבודה עם גרינברג הוסיף פליישר: "בראד הוא מאמן שהיה בכל מקום בעולם, יש לו הרבה שנים של ניסיון, זה אחד הדברים שגרמו לי לבוא לאשדוד. יש את בראד ודני גוט שעושים עבודה מדהימה עם השחקנים, מאמנים מדהימים, יודעים איך לדבר עם השחקנים. יודעים איך להיות קשוים אבל גם לעזור לשחקנים ולגרום להם להרגיש בנוח. שמעתי עליהם הרבה דברים טובים עוד לפני שבאתי, וזה אחד הדברים שגרם לי לבוא לכאן".

אחת מנקודות החולשה הידועות של אביו הייתה הקליעה מקו העונשין. פליישר הצעיר שהיה נחשב לקלע עונשין טוב בנוער, החטיא אמש את כל 5 הנסיונות שלו, כולל ברגעי ההכרעה, "העונשין זה משהו שאני מרגיש איתו ביטחון, יש ימים שזה לא ייכנס, גם אם יש ימים פחות טובים מתחת לסל, יש הגנה וריבאונד, תמיד אפשר להביא את זה. אני חושב שיש לי זריקה יחסית טובה, זה שהכדורים פחות נכנסו היום, זה קורה לכל שחקן לדעתי, בהמשך אני מאמין שהכל יהיה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully