וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "יש אנרגיה טובה בבאר שבע". דן שמיר: "צריך לעשות שיפוצים"

27.9.2018 / 23:31

מאמן העולה החדשה פרגן לקבוצתו לאחר הניצחון 73:77 על הפועל חולון ברבע גמר גביע ווינר: "היינו מאוד בררנים בנוגע לאישיות של השחקנים. המאמן המפסיד היה מאוכזב בעיקר ממשחק ההתקפה

צילום: one

הפועל באר שבע חוללה הערב (חמישי) הפתעה לאחר שניצחה 73:77 את מחזיקת הגביע הפועל חולון והדיחה אותה ברבע גמר גביע ווינר. בשלב הבא מחכה לבאר שבע דרבי דרומי מול מכבי אשדוד. חנן קולמן שעבר לבאר שבע הקיץ מהפועל חולון נפצע בצלעות והוא אמור לעבוד בדיקות על מנת לשלול אפשרות של שבר.

מאמן הפועל באר שבע רמי הדר אמר לאחר הניצחון: "בבאר שבע יש אנרגיה טובה סביב הקבוצה. זה מתחיל מהבעלים והמנכ"ל ויורד בכל שדרות המועדון. כשהבאנו את השחקנים השנה היינו מאוד בררנים לגבי האיכויות האישיות. זה מפתח לקבוצה. וגם בימים הקשים יש עם מי ללכת".

הדר המשיך ואמר: "אין ספק שהיה לנו מזל עם כריסטון (סיים כקלע מוביל עם 15 נקודות). קבוצות כמו באר שבע יכולות להביא שחקנים בקליבר כזה בטיימינג הזה בלבד. טראוויס ווריק (11 נקודות) הוא ההפתעה הכי גדולה עבורי. קולע בלי התרגשות, יש לו אישיות וכיף לאמן אותו".

עם זאת רמז הדר כי הוא לא מרוצה מכל הזרים כשאמר: "אני לא יודע עדיין באיזה פורמט של זרים נפתח את הליגה, זה תלוי בבעלים. אני מוכן להעלים עין לטעויות התקפיות, אבל אם שחקנים לא משחקים טוב בהגנה אני מחליף אותם".

עוד בנושא
גביע ווינר: הפועל באר שבע ניצחה 73:77 את הפועל חולון ועלתה לחצי הגמר
מכבי תל אביב הפסידה 94:92 לפנרבחצ'ה בטורניר ביוון לאחר הארכה
גביע ווינר: מכבי אשדוד/באר טוביה עלתה לחצי הגמר עם 62:65 מול גלבוע/גליל

רמי הדר, מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"לא יודע באיזה פורמט של זרים נפתח". הדר/ברני ארדוב

עמית גרשון שקלע תשע נקודות עבור באר שבע הוסיף: "נותנים לי הרבה ביטחון, אני מאוד שמח שניצחנו וזה הדבר הכי חשוב. אם אני משחק פחות או יותר זה לא משנה. מאתגר להתאמן אצל רמי, אני מאוד נהנה, זה מאוד אינטנסיבי ולא חוויתי את זה לפני. הגישה שלו עוזרת לנו להתחבר כקבוצה ואני אוהב את זה".

מנגד, המאמן המפסיד דן שמיר אמר: "לא הופתעתי מאיך שהמשחק התפתח. אי אפשר לקחת משחק כזה ולדבר עליו בשורה אחת. יש לנו תשעה ימים לעשות שיפוצים אחרונים כדי שנראה יותר טוב. אנחנו גם צריכים לתקן בהגנה. הם עשו 50 אחוזים לשלוש. תמיד אני שומע בהתחלה אחרי הפסדים שחסר דבר כזה או אחר. אני חושב שיש לנו כדורסל הרבה יותר טוב בצד ההתקפי ממה שהיה היום. אני צריך לראות מה לא עבד לנו בריבאונד. הם לקחו 22 כדורים חוזרים בהתקפה. לפעמים זה סיפור של אחריות אישית או סוג של כיסויים אחרים. אלה פרמטרים מאוד חשובים בליגה שלנו, הנקודות הקלות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דן שמיר, מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
לא מרוצה ובצדק. דן שמיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully