וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הפסידה 94:92 לפנרבחצ'ה בטורניר ביוון לאחר הארכה

הצהובים הצליחו לגרור את היריבה להארכה (78:78 לאחר 40 דקות) אבל הפסידו לה בפעם השנייה בתוך שישה ימים. טיוס ופארגו הצטיינו אצל המפסידה. ספאחיה: "היה משחק יציב, עשינו צעד קדימה"

ג'ון דיברתולומאו, שחקן מכבי תל אביב. האתר של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מה תגידו על המדים. זהים לחלוטין. ג'ון דיברתולומאו מנסה למנוע סל/אתר רשמי, האתר של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הפסידה הערב (חמישי) 94:92 בהארכה לפנרבחצ'ה במשחק הכנה שנערך במסגרת טורניר פאבלוס ינאקופולוס באולם אואקה באתונה. זהו ההפסד השני של הצהובים לחבורה של ז'ליקו אוברדוביץ' בתוך שישה ימים. מכבי תל אביב תשחק מחר במשחק על המקום השלישי מול חימקי מוסקבה, שהובסה 90:63 על ידי פנאתינייקוס.

מכבי תל אביב נאלצה להסתדר הערב ללא סקוטי ווילבקן החולה, מייקל רול שסבל מגב תפוס, ג'וני אובריאנט הפצוע במפשעה ונמרוד לוי הפצוע בקרסול. למרות מכת הפציעות החבורה של נבן ספאחיה הצליחה לגרור את היריבה הטורקית למשחק צמוד ואף לעלות ליתרון בדקות הסיום. פנרבחצ'ה הצליחה להעביר את ההכרעה להארכה בה הייתה חדה יותר וחגגה בסופו של דבר את הניצחון. ג'רמי פארגו (21 נק' ו-4 אסיסטים) ואלכס טיוס (19 נקודות ו-14 ריבאונדים) בלטו בשורות מכבי תל אביב. אגב, שתי הקבוצות התייצבו למשחק בתלבושות זהות מה שמאוד הקשה על הזיהוי. לא ממש מכובד.

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה אמר אחרי המשחק: "זה כבוד גדול בשביל מכבי ובמיוחד בשבילי, הכרתי את מר ינאקופולוס יותר מ-20 שנה ואני שמח שיכולתי יחד עם כל הקבוצה לחלוק כבוד לזכרו של האיש שתרם כל כך הרבה לא רק לפנאתינייקוס אלא לכל משפחת היורוליג. לגבי המשחק? אני חושב ששיחקנו עוד משחק הכנה יציב, שוב לא עם כל השחקנים של הסגל. נראה שייקח קצת זמן להרכיב את כל החלקים ביחד. אני חושב שאנחנו צריכים להיות חכמים יותר, אבל משחקי ההכנה לעונה נועדו כדי לעבוד על תיאום וללמוד לשחק ביחד ואני חושב שבהשוואה לטורניר בזדאר עשינו צעד קדימה".

קלעו למכבי תל אביב: ג'רמי פארגו 21 נקודות, 4 אסיסטים ו-7 איבודים, אלכס טיוס 19, טאריק בלאק 16, ג'ון דיברתולומאו ויובל זוסמן 8 כ"א, ג'ייק כהן 6, אנג'לו קוליארו 5, דיאנדרה קיין 4.

קלעו לפנרבחצ'ה: קוסטס סלוקאס 22 נקודות, ג'ופרה לוברן וניקולו מלי 13 כ"א, לואיג'י דאטומה 10, טיילר אניס 9, ניקולה קאליניץ' 8, יאן וסלי ומוליח מהמטוגלו 6 כ"א, אחמט דיווריולו 4, טאריק ביברוביץ' 3.

עוד בנושא:

דני אבדיה: "ההחלטה לייצג את ישראל הייתה נכונה"
חידון: האם זה זר בליגת העל או מישהו שיצא לנו במחולל השמות?
בואו לעקוב אחרינו בעמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב מול לואיג'י דאטומה שחקן פנרבחצ'ה. אתר רשמי פנרבחצ'ה, אתר רשמי
ג'רמי פארגו בפעולה/אתר רשמי, אתר רשמי פנרבחצ'ה

מהלך המשחק

רבע 1

שתי הקבוצות פתחו את המשחק במדים דומים להפליא. החמישייה של ספאחיה כללה את ג'יימי פארגו, אנג'לו קלויארו, דיאנדרה קיין, ג'ייק כהן וטאריק בלאק. הפתיחה הייתה צמודה כשדאנק של טאריק בלאק קבע 6:7 לחבורה של נבן ספאחיה. המשך הרבע היה שייך לאלכס טיוס שעלה מן הספסל והפגין שליטה מתחת לסלים. מכבי תל אביב ניצלה זאת, למרות תשעה איבודי כדור, כדי להוביל 15:20 לאחר עשר דקות של כדורסל. טיוס עם 11 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

רבע 2

בתחילת הרבע השני החבורה של ז'ליקו אוברדוביץ' הייתה זו שלחצה על הדוושה ושש נקודות רצופות של טיילר אניס החזירה את היתרון לפנר - 26:28. בהמשך הרבע שתי הקבוצות שוב הרבו לבצע טעויות, אך הטורקים היו חדים מעט יותר וירדו למחצית ביתרון 35:39.

רבע 3

מכבי תל אביב פתחה בצורה נחושה יותר את החצי השני, קלעה ארבע נקודות רצופות בדרך ל-39:39. בשלב הזה פנר הייתה זו שנכנסה לקצב, השלימה ריצה 0:8 ועלתה ל-41:49. יובל זוסמן הגיב ב-5 נקודות רצופות וצימק ל-46:49. לקראת סיום הרבע, מכבי תל אביב ביצעה שורה של טעויות ושילמה על כך בסדרת סלים. התוצאה לפני עשר הדקות האחרונות 53:57 לפנרבחצ'ה.

קנדריק ריי שחקן מכבי תל אביב מול לואיג'י דאטומה שחקן פנרבחצ'ה. אתר רשמי פנרבחצ'ה, אתר רשמי
קנדריק ריי מול לואיג'י דאטומה/אתר רשמי, אתר רשמי פנרבחצ'ה

רבע 4

מכבי תל אביב פתחה טוב יותר את הרבע האחרון והשוותה ל-57:57. עוד שתיים של טיוס השלימו ריצת 0:6 והצהובים עלו ליתרון של 57:59. הטורקים הגיבו ב-0:6 משלהם ועלו ל-59:63. מכבי תל אביב לא אמרה נואש וצימקה ל-72:73 שתי דקות לסיום. בדקות הסיום התפתחה על הפרקט נדנדת סלים עצבניות שהסתיימה ב-78:78 והארכה.


הארכה
הטורקים נטלו את ההובלה בפתיחת תוספת הזמן, הצהובים נשארו כל הזמן בתמונה אבל זה לא הספיק. פנרבחצ'ה חגגה 92:94 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully