וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה: "עכשיו אני מבין שההחלטה לייצג את ישראל הייתה נכונה"

היהלום של מכבי תל אביב מסכם קיץ עמוס ("הזכייה באליפות אירופה הייתה חלומית"), נחוש לקבל דקות קבועות מספאחיה ("מת לשחק כמה שיותר"), וחולם בגדול ("מאמין שאממש את הפוטנציאל")

קובי אליהו

אחרי קיץ עמוס ומוצלח שכלל השתתפות בשתי אליפויות אירופה וגיחה למחנה "כדורסל ללא גבולות" היוקרתי, דני אבדיה כבר מישיר מבט אל עבר האתגר הבא: להפוך לשחקן מן המניין במכבי תל אביב, על אף גילו הצעיר (17). היהלום הישראלי-סרבי נראה לעת עתה בדרך הנכונה, עם מספר נקודות דו ספרתי בשלושה מתוך ששת משחקי ההכנה של הצהובים עד כה. הערב (חמישי, 18:30, ספורט 5) ינסה אבדיה להמשיך להוכיח את עצמו מול פנרבחצ'ה, במשחק הראשון של מכבי תל אביב בטורניר ינאקופולוס. לקראת הטורניר התראיין אבדיה לאתר הסקאוטינג Eurospects, וסיפר על הקיץ ועל הציפיות מהעונה שבפתח.

על הקיץ העמוס שעבר: "לא היה קל לשחק בשתי אליפויות, במיוחד אחרי שזכיתי עם נבחרת העתודה בזהב ומיד הייתי צריך לרדת לקרקע ולהתרכז בנבחרת הנוער. זה דרש ממני הרבה, אבל נהניתי. הגוף שלי חזק ובריא, והצלחתי לעשות את זה מבלי שהרגשתי כאבים או תשישות".

עוד בנושא

נבן ספאחיה: "דני אבדיה הכישרון הכי גדול שראיתי בקריירת האימון שלי"
אמארה סטודמאייר נחת בישראל: "התגעגעתי, אני בכושר בלתי רגיל"
איגור קולשוב לא לבד: "מי שאישר את התוכנית בצה"ל, לא חשב עד הסוף"

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה עם המאמן נבן ספאחיה. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
רוצה כמה שיותר דקות. אבדיה עם ספאחיה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

על קדם העונה עם מכבי תל אביב: "אני נהנה לפגוש את החברים החדשים וליצור איתם קשרים. זה כדורסל שונה לחלוטין ממה שהתרגלתי אליו במחלקת הנוער, אבל אני לאט לאט מתרגל. חוץ מזה שאני לא חדש למכבי, יש שם אנשים שאוהבים אותי ומעריכים אותי. יש הרבה שחקנים שאפשר ללמוד מהם המון, כי הם היו ברמות הגבוהות".

על הציפייה לקבל דקות העונה: "אני נותן 100 אחוז באימונים, וחושב שבסך הכל אני מתקדם בצורה די טובה. אני מקווה מאוד לקבל דקות באופן קבוע, אבל אכבד כל החלטה של המאמן. הוא מבין כדורסל, הוא אימן ב-NBA, כך שאני לא מודאג. אני מת לשחק כמה שיותר, אבל גם מבין שהמאמן יקרא לי כשיזדקק לי".

על הקיץ עם נבחרת העתודה: "מרגע שהבנתי שאשחק עם נבחרת העתודה, חשבתי איך זה יהיה. ואז התחילו האימונים וראיתי איך החברים התייחסו אליי, הם נתנו לי כבוד בתור שחקן והמאמן נתן לי הרבה ביטחון לעשות דברים. משם הכל הלך טוב. היו לי נסיבות מושלמות, ואני שמח שהצלחתי להצטיין. זה היה חלומי".

על הקיץ עם נבחרת הנוער: "אני חושב שעצם העובדה שלא עלינו לדרג א' היא גם תוצאה של הפורמט. היה לנו את המאזן הכי טוב, ומשחק אחד רע חרץ את גורלנו. אפילו ניצחנו את מי שזכתה בסוף באליפות, היו לנו רגעים טובים, ואני חושב שאם לא ההפסד המיותר ההוא היינו עולים דרג ואולי גם זוכים באליפות. לא חושב שזאת הייתה אליפות רעה מבחינתנו, עשינו כל מה שיכולנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן נבחרת העתודה, דני אבדיה. אתר רשמי FIBA, אתר רשמי
קיבל ביטחון. אבדיה במדי נבחרת העתודה/אתר רשמי, אתר רשמי FIBA

על ההחלטה לשחק בנבחרת ישראל ולא בנבחרת סרביה: "חשבתי על זה, התלבטתי, אבל כל החברים שלי מישראל ואני מרגיש בנוח גם עם השפה. כיף לי, בישראל אני שחקן מוביל, ובנבחרת הצעירות נתנו לי הרבה דקות. זה עזר לי מאוד ועכשיו, אחרי שזכיתי במדליית זהב עם נבחרת העתודה, אני מרגיש שההחלטה הזאת הייתה משתלמת. בכל מקרה כבר לא ניתן לשנות אותה".

על היחסים עם אביו, שחקן העבר זופר אבדיה: "כמובן שהוא עוזר לי מאוד, אבל הוא גם משתדל מאוד לא להפריע להתפתחות שלי. הוא מעולם לא אימן אותי ומעולם לא התערב בשום דבר שקשור למשחק שלי. אני מכבד את הגישה הזאת, כי אני מודע לזה שלא קל להיות אבא של שחקן כדורסל צעיר. ההורים שלי עזרו לי בכל מה שהייתי צריך, ואני אסיר תודה להם על כך".

על הכישרון שלו לעומת כישרונות אחרים באירופה: "אני משתדל לא להשוות את עצמי לאחרים, אלא להתמקד בהתפתחות שלי כשחקן. זה כיף להשקיע ולראות תוצאות, לראות שאנשים מעריכים אותך, מדרגים אותך גבוה בכל הדירוגים האלה...זה כיף. אבל בסופו של דבר כל מה שאתה רוצה זה למקסם את הפוטנציאל שלך ולהיות השחקן הכי טוב שאתה יכול להיות. זה תהליך ארוך, אבל אני עובד קשה ומאמין שאעשה את זה בגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully