וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר נחת: "אני בכושר בלתי רגיל". תומר לוינסון חתם בירושלים

27.9.2018 / 10:17

אף שלא שיחק באופן מקצועני בשנה האחרונה, שחקן הפנים החדש-ישן של האדומים כבר לא יכול לחכות לחזור: "התאמנתי כל הקיץ, זו הולכת להיות עונה טובה". הפורוורד בן ה-18 חתם לחמש שנים

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. אתר רשמי
ברוך שובך. סטודמאייר/אתר רשמי

שחקן החיזוק החדש-ישן של הפועל ירושלים, אמארה סטודמאייר, נחת הבוקר (חמישי) בישראל והתקבל על ידי מספר מאוהדי הקבוצה. שחקן הפנים שזכה עם האדומים באליפות בעונת 2016/17 יעמוד לרשות עודד קטש רק במשחקים האירופיים לעת עתה.

סטודמאייר נשאל על הקיץ שעבר עליו ואמר: "התאמנתי, עבדתי כל יום כל הקיץ. שיחקתי בליגת ה-3 על 3, שמרתי על כושר, אני בכושר בלתי רגיל. נרצה לחזור לפסגה, העונה שעברה היתה בסדר, לא משהו, אבל העונה זו עונה עם סגנון חדש, מאמן חדש ושחקנים שיעזרו לנו מאוד. זו הולכת להיות עונה טובה. עודד קטש ראה את הכישורים שלי כשהגעתי לבקר בשנה שעברה. התגעגעתי לאנרגיה שבירושלים, זה משהו שקשה לשחזר במקום אחר. זה תמיד מקום יפהפה עבורי וירושלים קרובה ללבי".

על הודעת החזרה המוקדמת של הפועל ירושלים, שגרמה לו לכעוס ולהפציץ הודעת הכחשה, אמר סטודמאייר: "היינו בקשר כל הקיץ על החזרה שלי, היינו פחות או יותר באותו ראש אבל עדיין התאמנתי, לא רציתי להודיע לפני שהייתי בשיא הכושר שלי, אבל הכל בסדר עכשיו".

עוד בנושא:

טל דן: "הבאנו את נס ציונה לאירופה, עשינו היסטוריה, כיף גדול"
איגור קולשוב לא לבד: "מי שאישר את התוכנית בצה"ל, לא חשב עד הסוף"
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. אתר רשמי
התגעגע. סטודמאייר/אתר רשמי

בהמשך היום, ירושלים הודיעה על החתמתו של הפורוורד הישראלי המוכשר תומר לוינסון על חוזה לחמש עונות. לוינסון (18, 2.05), שעדיין שייך לעירוני נס ציונה, יושאל לקבוצה בעונה הקרובה ויירכש על ידה בהמשך. הוא הצטרף כבר היום לאימוני הקבוצה וצפוי להיכלל בסגל לקראת רבע גמר גביע ווינר ביום שבת. תומר מצטרף לאדומים בחוזה ארוך טווח לאחר עונה במדי אוסייק הקרואטית בה העמיד, בגיל 17, ממוצעים של 4.4 נקודות ו-2.3 ריבאונדים ב-14.5 דקות למשחק בליגה הראשונה בקרואטיה.

לוינסון, בוגר מחלקת הנוער של עירוני נס ציונה, ערך את הופעתו הראשונה בליגת העל כבר בגיל 15 ובכך הפך לאחד השחקנים הצעירים ביותר ששיחקו בליגה אי פעם, ובגיל זה ערך גם את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרות ישראל הצעירות בהן הספיק לשחק בשני טורנירים עם נבחרת הקדטים ושני טורנירים עם נבחרת הנוער. בקיץ האחרון היה לוינסון מהבולטים בשורות נבחרת הנוער של ישראל וסיים את הטורניר עם ממוצעים של 14.1 נקודות לצד 6.9 ריבאונדים למשחק.

עוד באותו נושא

אמארה סטודמאייר ינחת ביום חמישי. יירשם רק לאירופה

לכתבה המלאה

צפו בביצועים של לוינסון בעונה החולפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully