וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל דן: "הבאנו את נס ציונה לאירופה, עשינו היסטוריה, כיף גדול"

27.9.2018 / 9:19

הכתומים עלו לשלב המוקדמות השני ביורופקאפ אחרי ניצחון משכנע בשבדיה, ויפגשו את קלוז' הרומנית בקרב על העלייה לשלב הבתים. בקבוצה ממתינים לדעת כמה מהמפסידות יעפילו לבתים

שחקני עירוני נס ציונה. האתר הרשמי של עירוני נס ציונה, אתר רשמי
הישג היסטורי. נס ציונה חוגגת/אתר רשמי, האתר הרשמי של עירוני נס ציונה

עירוני נס ציונה העפילה אמש (רביעי) לשלב המוקדמות השני של היורופקאפ אחרי ניצחון ענק 76:100 על שודרטליה השבדית בחוץ. הקבוצה של נדב זילברשטיין שלטה בהתמודדות מהפתיחה, וקיבלה תצוגות ענק ממיקל גלאדנס שקלע 22 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים, טל דן שהוסיף 18 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים וגארי בראון ראמירס שסיים עם 9 נקודות, 11 אסיטסים ו-5 ריבאונדים.

בסיום המשחק יצאו הכתומים לחגוג את הניצחון בפאב מקומי, והיום יעשו את דרכם ארצה. "הבאנו את אירופה לנס ציונה, ממשיכים את המסע שלנו, עשינו היסטוריה. כיף גדול", אמר הקפטן טל דן בסיום ואילו גלאדנס המצטיין הוסיף: "זו הפעם הראשונה שהמועדון משחק באירופה וזה מרגיש נהדר לעשות ניצחון כזה".

הכתומים יפגשו בסיבוב השני את קלוז' הרומנית, כשהמשחק הראשון ייערך ביום רביעי הקרוב (19:00) בנס ציונה. בשלב המוקדמות השני ייערכו שמונה מפגשים, כשנכון לעכשיו לא ידוע עוד כמה כרטיסים ממתינים פנויים בשלב הבתים. לא מעט תלוי בתוצאות של מוקדמות ליגת האלופות, כשלפחות כרטיס אחד יובטח למנצחת הטובה ביותר, ובמקרה הטוב ביותר, חמש מבין שמונה המפסידות יעלו לבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully