וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: הפועל באר שבע ניצחה 73:77 את הפועל חולון ועלתה לחצי הגמר

העולה החדשה הציגה משחק לחימה ראוי לציון, הדיחה את מחזיקת הגביע ותפגוש את מכבי אשדוד בחצי הגמר (ג', 17:00). ג'אקים דונאלדסון הצטיין בבאר שבע עם 12 נק' ו-15 ריבאונדים. 15 של עמית שמחון לא עזרו לחולון

צילום: one

הפועל באר שבע עלתה הערב (חמישי) לחצי גמר גביע ווינר. זאת לאחר שהחבורה של רמי הדר גברה 73:77 על מחזיקת הגביע הפועל חולון. בשלב הבא ממתינה מכבי אשדוד (שלישי, 17:00) שניצחה קודם לכן את גלבוע/גליל. הפועל באר שבע לא הציגה משחק כדורסל גדול, אבל הציגה רוח לחימה ראויה לציון ופשוט רצתה יותר. מנגד, הפועל חולון של דן שמיר שהציגה הרבה פנים חדשות נראתה לא מתואמת ועדיין זקוקה לתקופת הרצה. שחקן הפנים החדש של הפועל באר שבע ג'אקים דונאלדסון הצטיין עם 12 נקודות ו-15 ריבאונדים. סמאג' כריסטון הוביל את קלעי המנצחת עם 15 נקודות. מנגד, 15 נקודות של עמית שמחון לא הועילו להפועל חולון. על החגיגה של באר שבע העיבה פציעה של חנן קולמן שפגש את האקסית. הגארד קיבל מכה בצלעות ונלקח לבית חולים כדי לשלוש אפשרות של שבר.

קלעו להפועל חולון: עמית שמחון 15 נקודות (4 מ-9 מהשדה), דקוואן קוק 12, קורי וולדן 9, 5 אסיסטים ו-5 חטיפות, טי ג'יי קליין 9, דריון אטקינס 8 ו-5 ריבאונדים, ג'ייבון פינקסטון 5, שון ג'ונס 5, קאליף וואייט 4 (1 מ-10 מהשדה), רועי הובר 2.

קלעו להפועל באר שבע: סמאג' כריסטון 15 נקודות (5 מ-17 מהשדה), טיילור ברון 12, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ג'אקים דונלדסון 12 ו-15 ריבאונדים, טראוויס ווריק 11, חנן קולמן 9, עמית גרשון 9, ג'ורדן סווינג 5, סטורם וורן 3, רם אליאספור 1. בן אייזנהארט (05:18 דקות) שותף, אך לא קלע.



עוד בנושא:

חידון: זר בליגת העל או שם ממחולל השמות?
המשטרה עצרה שני אוהדי הפועל תל אביב שהתפרעו בבלגיה
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

קאליף וויאט, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
קאליף וואיט פותח עוד קדנציה בהפועל חולון/ברני ארדוב
דן שמיר, מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
דן שמיר מסמן חמש חמש/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1

הפתיחה הייתה שייכת לחנן קולמן, שלהט מול האקסית והטיס את באר שבע ליתרון מוקדם 5:12. חולון הגיבה מהר בהנהגת קורי וולדן וטיפסה ליתרון משלה 16:19. אחרי עשר דקות של כדורסל החבורה של דן שמיר הובילה 18:21.

סמאג' כריסטון, שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
סמאג' כריסטון מהפועל באר שבע מפגין יכולת מסירה/ברני ארדוב
רועי הובר, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
רועי הובר מוביל כדור/ברני ארדוב

רבע 2

חלון שטפה את המגרש ועלתה ל-18:25, אבל דווקא אז נעצרה עם שורת החטאות ואיפשרה לבאר שבע לחזור ואף לעלות ליתרון אחרי שלשה של עמית גרשון - 27:28. עד הבאזר אף קבוצה לא הצליחה לברוח ובאר שבע ירדה לחדר ההלבשה ביתרון 39:42.

ג'ורדן סווינג, שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ג'ורדן סווינג מהפועל באר שבע/ברני ארדוב
רם אליאספור, שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
רם אליאספור מחפש את הסל/ברני ארדוב

רבע 3

באר שבע עלתה בטירוף לחלק השני של המשחק ושלשה של טרוויס ווריק שהצטרף הקיץ מאשדוד קבעה יתרון דרומי 39:47. אבל שון ג'ונס ועמית שמחון הובילו קאמבק חולוני - 52:53 בלבד לבאר שבע. לפני עשר הדקות האחרונות הלוח הראה את התוצאה הכי צמודה שרק אפשר: 58:58.

רמי הדר, מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מאמן הפועל באר שבע, רמי הדר/ברני ארדוב
שון ג'ונס, שחקן הפועל חולון, ג'אקים דונלדסון, שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ג'אקים דונלדסון מול שון ג'ונס/ברני ארדוב

רבע 4

הרבע האחרון נפתח בצורה עצבנית, ככשתי הקבוצות נראו לחוצות וביצעו לא מעט טעויות. באר שבע השתחררה ראשונה ושלשה נוספת של ווריק העלתה את הקבוצה מבירת הנגב ל-62:66. סמאג' כריסטון חטף משלומי הרוש וקבע 64:68 לבאר שבע. דן שמיר הזעיק פסק זמן שלא ממש עזר ואחרי שתיים של דונלדסון מהקו באר שבע הובילה 64:72. מזה חולון כבר לא חזרה והעולה החדשה חגגה ניצחון מפתיע למדי - 73:77.

שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מחכים לאשדוד/ברני ארדוב
עמית שמחון, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
15 נקודות לא עזרו. עמית שמחון/ברני ארדוב
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
שחקני הפועל באר שבע חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully