וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה שני אוהדי הפועל תל אביב שהתפרעו בשרלרואה

27.9.2018 / 12:00

במרחק ירקון נעזרו בצילומי טלוויזיה על מנת לזהות חלק מהמתפרעים בבלגיה. במשטרה יבקשו להרחיקם ממגרשי כדורסל בארץ בעולם ומתכוונים לבצע מעצרים של אוהדים נוספים בקרוב

קובי אליהו

משטרת תל אביב עצרה שניים מאוהדי קבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב החשודים בהתפרעות במשחק נגד שרלרואה בבלגיה, ומתכוונת לעצור אוהדים נוספים בקרוב. חוקרי מרחב ירקון נעזרו בצילומי הטלוויזיה על מנת לזהות כמה מהאוהדים שהשתוללו, והלילה (בין רביעי לחמישי) נעצרו שניים מהם, שמובאים בשעה זו לבית המשפט בתל אביב. המשטרה מבקשת לשחררם בערבות ובתנאי הרחקה ממגרשי הכדורסל בארץ ובעולם.

מעצרם של השניים התאפשר בעקבות פסיקה של בית המשפט העליון הקובע כי התפרעות באצטדיון בחו|"ל במסגרת משחק ספורט בה משתתפת קבוצה או נציגות ישראלית רשמית דינה כאילו העברה בוצעה בישראל.

"אנחנו עדיין מנסים להעריך את הנזק", אמר אמש אריק שונברודט, מהנהלת הקבוצה. "הנזק ביציעים, בחלק מהמסכים ובמספר מקורות נוספים בהחלט ברור. הזמנו למשחק ילדים ממספר בתי ספר, כפי שאנחנו עושים כל הזמן, וראיתי הורים וילדים בבכי. זה היה קשה מאוד לחלקם, שהגיעו למשחק הכדורסל הראשון בחייהם".

שונברודט הוסיף והדגיש: "נפגשנו עם כוחות ביטחון בלגים וישראלים ועשינו כל מה שנדרש. אני לא רואה מדוע אנחנו צריכים להיות אשמים, עדיין לא שמענו מפיב"א בנושא".

עוד בנושא:

מנכ"ל שרלרואה: "אני חושש שהתפרעות אוהדי הפועל תל אביב מאורגנת"
אוהדי הפועל תל אביב שהתפרעו בבלגיה יוכלו לרכוש כרטיסים לדרבי
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

אוהדי הפועל תל אביב במשחק מול שרלרואה. אתר רשמי
שלב העונשים מתקרב/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully