וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב שהתפרעו בבלגיה יוכלו לרכוש כרטיסים לדרבי

על אף ששוטרים חיכו בנתב"ג כדי לעצור את חלק מהאוהדים שהתפרעו במשחק מול שרלרואה, הוראות מיוחדות לא הועברו לבית המשפט בנושא. דגני הפצוע צפוי לקבל זריקה לפני הדרבי ולפתוח

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הדרבי התל אביבי בפתח והמתח לקראת המשחק הולך וגדל אצל הפועל תל אביב. הקפטן אוראל דגני הפצוע בכתפו חזר היום (רביעי) להתאמן וכפי שנראה הוא יקבל לפני המשחק זריקה עבור הכאבים מהם סובל ויפתח בהרכב האדומים. מלבדו, עדיין לא ברור האם יהיו שינויים משמעותיים בהרכב של קובי רפואה. המאמן עדיין לא תרגל הרכב למשחק ביום שני בנתניה, אך האדומים מעריכים כי הקבוצה תעלה במערך הגנתי יותר מזה שפתח מול קרית שמונה.

עוד לקראת הדרבי, המשטרה לא העבירה הוראות מיוחדות לגבי מכירת כרטיסים בעקבות אירועי שרלרואה. כזכור, אתמול התפרעו אוהדי הפועל תל אביב במשחק הכדורסל במסגרת מוקדמות ליגת האלופות של פיב"א והמשחק פוצץ. כיום המתינו שוטרים בנמל התעופה כדי לעצור חלק מהאוהדים המתפרעים, אולם הנחיות מיוחדות לבית המשפט לא הועברו בקשר לאוהדי הפועל תל אביב. לעומת זאת, חלק גדול מהקצאת הכרטיסים לאדומים נשמר במיוחד לארגון האולטראס וחברים בארגון יוכלו לרכוש את הכרטיסים דרך משרד לאן.

מכירת הכרטיסים, אגב, נפתחה היום ב-19:00, ותוך עשר דקות אזלו 1,200 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי הפועל תל אביב.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מנכ"ל שרלרואה: "אני חושש שהתפרעות אוהדי הפועל תל אביב מאורגנת"
במשטרת ישראל בודקים את התפרעות אוהדי הפועל תל אביב בשרלרואה

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
לא יכול להרשות לעצמו להפסיד דרבי. דגני/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully