וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: מכבי אשדוד/באר טוביה עלתה לחצי הגמר עם 62:65 מול גלבוע/גליל

הקבוצה של בראד גרינברג ניצחה בתום משחק צמוד מאוד, לנדון מילברן בלט עם 16 נקודות, עידן פליישר סיים עם 12 נקודות ו-10 ריבאונדים. את המפסידה הובילו איאן מילר וג'יימס קלי עם 13 כל אחד

one

מכבי אשדוד/באר טוביה עלתה הערב (חמישי) לחצי גמר גביע ווינר עם 62:65 מול גלבוע/גליל באולם הביתי ובתום משחק צמוד ודרמטי מאוד. לנדון מילברן בלט אצל המנצחת עם 16 נקודות, עידו פליישר קלע 12 וקלט 10 ריבאונדים עם הופעה טובה מאוד במחצית השנייה, פול סטול תרם 12. גם הרכש המדובר של הקיץ ליס שושי תרם עם 8 נקודות ו-12 ריבאונדים. את המפסידה הובילו איאן מילר וג'יימס קלי עם 13 כל אחד.

מאמן גלבוע/גליל אריאל בית הלחמי: "היה משחק נורא מהצד שלנו בקטע של השמירה על הכדור. 24 איבודי כדור ו-22 ריבאונד בהתקפה שלהם, ועדיין היינו קרובים. משחק לא טוב, דברים של פתיחת עונה. היה חסר לנו עדיין גארד. משחק שאפשר ללמוד ממנו. הזרים שלנו טובים. כל אחד בעמדה שלו מצוין, חסר לנו עדיין את הרכז. סקוורר בתהליך של חזרה וקרופורד עם קרע בשריר".

מאמן אשדוד בראד גרינברג: "אני רוצה לברך את אריאל על העבודה שלו בנבחרת, לזכות במדליית זהב בתחרות כזאת, מגיע לו ולילדים ולתוכנית כולה קרדיט. זה היה משחק פיזי, לא עשינו עבודה טובה במחצית הראשונה בלחזור להגנה. במחצית דיברנו על זה, אמרנו שצריכים לצמצם את המגרש. אני שמח על איך שהגענו. מגיע קרדיט לשחקנים. אנחנו מתקשים התקפית. פול פה רק 4 ימים, אני כאן רק 5 אימונים ואיבדנו את מארק טולפסן שהוא חשוב לנו לקליעה. איכשהו בסוף הצלחנו לנצח. הייתי שמח אם יכולנו להתאמן עוד חודש עד המשחק הבא אבל צריכים לשחק עוד משחק בשבוע הבא ואנחנו פותחים את הליגה נגד מכבי וחולון".

עוד בנושא:

חידון: זר בליגת העל או שם ממחולל השמות?
המשטרה עצרה שני אוהדי הפועל תל אביב שהתפרעו בבלגיה
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

ליס שושי שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. דני מרון
ליס שושי בהופעת בכורה בישראל/דני מרון

המשחק נפתח בצורה צמודה מאוד כשמכבי אשדוד/באר טוביה נועלת את הרבע הראשון ב-16:20 בזכות לנדון מילברן כמובן ופול סטול כשגם ליס שושי נכנס לעניינים. את גלבוע/גליל, שנכנסה יותר לעניינים ברבע השני וירדה למחצית בפיגור 40:39, הובילו איאן מילר (10 נקודות) וג'יימס קלי (11).

הרבע השלישי התנהל בסימן מיעוט נקודות כששתי הקבוצות קולעות רק 10 נקודות וזה 49:50 למארחת. ברבע האחרון הצליחה המארחת להתעלות וניצחה 62:65 בתום קרב חפירות כשעידן פליישר נכנס בגדול לעניינים ומסיים משחק יפה מאוד עם 12 נקודות ו-10 כדורים חוזרים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
תום מעיין שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. דני מרון
תום מעיין/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי אשדוד/באר טוביה: לנדון מילברן 16 נקודות (6 מ-18 מהשדה), עידו פליישר 12 ו-10 ריבאונדים, פול סטול 12 (3 מ-12 מהשדה), 5 אסיסטים ו-4 חטיפות, ליס שושי 8 ו-12 ריבאונדים, ספנסר וייס 7, תום מעיין 5 , 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אייזיק רוזפלט 3 ו-5 ריבאונדים, ג'ייק פמברטון 2.

קלעו לגלבוע/גליל: ג'יימס קלי 13 נקודות ו-9 ריבאונדים, איאן מילר 13, 5 אסיסטים ו-5 איבודים, חואקין שוכמן 9 (2 מ-8 מהשדה), 6 ריבאונדים, 5 חטיפות ו-5 איבודים, נתנאל ארצי 8, אריאל נבון 6, טל קרפלס 5 ו-6 ריבאונדים, גרג וויטינגטון 5 (1 מ-7 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, שון לבנובסקי 2, בן אלטיט 1.

עידו פליישר שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה עם חבריו. דני מרון
יופי של משחק, עידו פליישר/דני מרון
בראד גרינברג מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה. דני מרון
בראד גרינברג משתולל על המזכירות/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully