וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן השוערים של מכבי תל אביב: "אנחנו פייבוריטים ברורים לזכות באליפות"

חריסטוס קלפקיס סיפר לכלי התקשורת ביוון על רשמיו מליגת העל: "הקטנות ברמה די טובה". חוסה רודריגס נזכר בבכורה בריאל מדריד: "מוריניו אמר, 'אהפוך אותך לצועני המפורסם בעולם'"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחד השינויים הפרסונליים הבולטים במכבי תל אביב בקיץ החולף, ויחד עם זאת גם אחד השקטים שבהם, היה מינויו של חריסטוס קלפקיס היווני למאמן השוערים. שוער העבר בן ה-45 החליף את שורה אובארוב האגדי אחרי שנים רבות בתפקיד כחלק מהמהפכה בצוות המקצועי, ומיד אומץ בחום על ידי השוער הבכיר בסגל פרדראג ראיקוביץ'.

בינתיים נראה שקלפקיס, שעבד יחד עם ולאדן איביץ' כמאמן השוערים של פאוק סלוניקי ונדד יחד איתו לישראל, נהנה מהחוויה. "הכל נפלא עד עכשיו. החיים בתל אביב טובים, וקצת מזכירים את סלוניקי. הרמה קצת פחות טובה מביוון, אבל הקבוצות הקטנות לא רעות בכלל, ככה שאתה תמיד צריך לתת 100 אחוז בכל משחק. גם הקהלים שונים מביוון. מכבי תל אביב והפועל תל אביב הן יריבות מושבעות, קצת כמו פאוק ואריס סלוניקי, אבל האוהדים יכולים לשבת יחד ביציעים בלי שום בעיה. נחמד לראות את זה", אמר קלפקיס בראיון לאתר היווני "מטרוספורט".

קלפקיס ניתח את מצבם של הצהובים ואמר ש"השבוע זכינו בגביע הטוטו, שהוא הגביע השני בחשיבותו בישראל. מתחילת העונה המטרה היא לזכות בטרבל. הודחנו מאירופה שלא בצדק על ידי סרפסבורג ואחר כך קצת התקשינו. מכבי תל אביב היא הקבוצה הגדולה בישראל, אבל בשנתיים האחרונות היא לא הצליחה לזכות באליפות. השנה אנחנו נחושים להחזיר את התואר, ועל פי המשחקים הראשונים נראה שאנחנו בדרך הנכונה. העברנו מסר שאנחנו הפייבוריטים הברורים לזכות באליפות".

קלפקיס סחט שלשום מחמאות מפרדראג ראיקוביץ' אחרי הזכייה בגביע הטוטו. "שום מילה רעה על שורה, כן? זה סגנון שונה", אמר השוער הסרבי כשהתבקש להשוות בין קלפקיס לבין קודמו בתפקיד. "שורה יותר בסגנון הישן, אני מכבד אותו מאוד וזה טוב. אם הצוות הסרבי זה שונה,הם מביאים סגנון חדש יותר, אבל משניהם אפשר ללמוד".

עוד בנושא

פרדראג ראיקוביץ' על קלפקיס: "הוא עובד בשיטות יותר חדשות משורה"
ולאדן איביץ': "הליגה ביוון היא ברמה אחת מעל הליגה הישראלית"
כך אלירן עטר המציא את עצמו מחדש במכבי תל אביב

ולאדן איביץ' עם חריסטוס קלפקיס, מכבי תל אביב. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
נהנה בישראל. קלפקיס, מאחור, עם איביץ' ושחקני מכבי תל אביב/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

חוסה רודריגס נזכר בז'וזה מוריניו

ואם במכבי תל אביב עסקינן, את חוסה רודריגס אתם בטח זוכרים - הקשר הספרדי שהושאל לצהובים אשתקד והגיע עם ציפיות גבוהות, כיאה לבוגר מחלקות הנוער של ריאל מדריד, שאפילו רשם הופעה אחת בקבוצה הבוגרת. אלא שרודריגס התקשה להותיר חותם, והעונה הוא משחק כמושאל בפורטונה סיטרד ההולנדית.

את ימיו בריאל מדריד הוא לא שוכח. בתקופה ההיא, כנער פלא, הכינוי של הקשר היה "הצועני", שכן השתייך לעדה הצועדנית בספרד. בראיון ל"אס", סיפר על השנים המיוחדות בהן זכה להתאמן מפעם לפעם עם הקבוצה הבוגרת, אותה אימן ז'וזה מוריניו, ואפילו לקחת חלק במשחק ליגת אלופות מול אייאקס, בגיל 17 ו-353 יום בלבד.

"עברו שש שנים מאז ובכל מקום עדיין מזכירים לי את זה, זה מדהים", סיפר רודריגס. "כשמשהו כזה קורה לך בגיל כזה אתה לא ממש נהנה, כי אתה אפילו לא יודע מי אתה. מוריניו אמר לי, 'אני הולך להפוך אותך לצועני המפורסם בעולם', ולא הפסקתי לצחוק. אני יכול להסביר במילים איך זה מרגיש כשהמאמן הטוב בעולם מדבר איתי או נותן לי עצות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן ריאל מדריד חוסה רודריגס. AP
איך אפשר לשכוח? חוסה רודריגס במדי ריאל מדריד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully