וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "הליגה ביוון היא ברמה אחת מעל הליגה הישראלית"

מאמן מכבי תל אביב, שאימן בעבר את קבוצת הנוער של פאוק והקבוצה הבוגרת, התראיין ביוון: "אנחנו רוצים מאוד לזכות באליפות". על ישראל: "מרגיש פה הרבה יותר בטוח מאשר בסלוניקי ובלגרד"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' התראיין היום (חמישי) ביוון וסיפק כמה ציטוטים מעניינים מאוד. הסרבי בן ה-41, שאימן ב-2016/17 את פאוק סלוניקי אחרי שלוש שנים בהן אימן את קבוצת הנוער של המועדון, דיבר על ההתחלה שלו בישראל, ההבדלים בין שתי הליגות ועוד.

"הדבר הכי חשוב במכבי זו הליגה", אמר איביץ', "הדבר היחיד שלא הלך לנו עד כה זו ההדחה מאירופה. עברנו שלושה סיבובי מוקדמות בליגה האירופית ואז הודחנו בשלב הפלייאוף של המוקדמות על ידי סרפסבורג אחרי שספגנו שער מאוחר ולא הצלחנו להגיב בזמן. המטרה שלנו היא האליפות, אנחנו רוצים לזכות בה כי מכבי תל אביב תל אביב לא זכתה בה בשנים האחרונות".

על הבדלי הרמות בין הליגה היוונית לישראלית אמר: "יש פה בליגה 14 קבוצות, כולן תחרותיות, אבל כרגע יוון היא ברמה אחת מעל ישראל. בכל הקשור לארגון, הדברים עובדים פה טוב מאוד. הייתה לנו בעיה עם הפייר פליי העונה ולא עשינו הרבה העברות, מותר שיהיו פה רק שישה זרים בסגל. רוצים להעניק דקות לשחקנים המקומיים". איביץ' נשאל לגבי תחושת הביטחון בישראל וענה: "אני מרגיש בטוח מאוד, יש כאן כמה בידוקים בכל מקום אבל אני מרגיש פה הרבה יותר בטוח מאשר בסלוניקי או בבלגרד".

עוד בנושא:

אלירן עטר ממציא את עצמו מחדש תחת ולאדן איביץ'
שחקני מכבי תל אביב עונים לרוטן: "מחויבות חשובה מאיכות"
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חולק רשמים ראשונים. איביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully