וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן המאכזבת סיימה ב-1:1 מול אמפולי, ססואולו שלישית

הרוסונרי רשמו תיקו שלישי רצוף ונותרו היחידים שלא הצליחו לסיים משחק ללא ספיגה בסרייה A. כדור של ביגליה פגע בקאפצי ונכנס, קאופוטו השווה בפנדל. ססואולו בצמרת אחרי 0:2 אצל ספאל

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

מילאן חתמה הערב (חמישי) את המחזור השישי בסרייה A עם 1:1 מתסכל במגרשה של אמפולי ונותרה במקום ה-14, רחוק מחבורת הצמרת. מי שמתבססת שם היא ססואולו, שניצחה 0:2 בחוץ את ספאל וניצבת במקום השלישי.

עוד בנושא:
לפני מפגש הפסגה: יובנטוס ניצחה 0:2 את בולוניה, נאפולי את פארמה 0:3
ג'ורג'ו קייליני: "זו יובנטוס הכי חזקה זה שמונה שנים, רונאלדו תמיד יהיה גורם מכריע"

פייטרו טראצ'אנו שוער אמפולי. GettyImages
לא נתן למילאן לכבוש את השני. פייטרו טראצ'אנו/GettyImages

אמפולי - מילאן 1:1

תיקו שלישי ברציפות לרוסונרי, שנותרו היחידים בליגה שעדיין לא הצליחו לסיים משחק אחד ללא ספיגה. בהיעדרו של גונסאלו היגואין ולאור העובדה שפטריק קוטרונה עדיין לא כשיר במאת האחוזים, פאביו בוריני פתח בחוד. מילאן עלתה ליתרון מוקדם עם טיל של לוקאס ביגליה שפגע בלאונרדו קאפצי ונכנס פנימה בדקה ה-10, אבל מעבר לכך לא הצליחה להכניע שוב את פייטרו טראצ'אנו, שנתן הצגה בשערה של אמפולי. העונש מבחינת ג'נארו גאטוזו הגיע בדקה כאשר הקפטן אלסיו רומאניולי ביצע עבירה מטופשת ברחבה ופרנצ'סקו קאפוטו איזן בפנדל בדקה ה-71. טראצ'אנו עצר עוד שלוש פעמים את סוסו ושמר על התוצאה. נקודה שישית למילאן המאכזבת (משחק חסר) שאיימה 16 פעמים על השער; נקודה חמישית לאמפולי שמעולם לא ניצחה את הרוסונרי בבית.

עוד באותו נושא

כריסטיאנו רונאלדו הורחק ממשחק אחד בלבד, יוכל לשחק מול מנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה
קלוד אג'אפונג שחקן ססואולו חוגג. GettyImages
שער שני בקריירה. קלוד אג'אפונג/GettyImages

ספאל - ססואולו 2:0

הקבוצה של רוברטו דה זרבי ממשיכה לצבור נקודות בקצב מפתיע, כשעד כה היא הפסידה רק לאלופה יובנטוס. אחרי שספגה שני שערים בכל אחד משני משחקי החוץ הקודמים שלה ולא ניצחה, ססואולו השכילה לשמור על רשת נקייה מול ספאל, לה גם נפסל שער. אנדראה קונסילי הצטיין בין הקורות והמגן הימני קלוד אג'אפונג חגג מנגד שערו השני בקריירה, כשדחק תוך כדי כריעה בדקה ה-69. זה קרה מיד לאחר שספאל איבדה את יסמין קורטיץ', שנפל בצורה לא טובה על הכתף ויצא מהמגרש בדמעות. אלסנדרו מאטרי המחליף, שנכנס בדקה ה-89, חתם מיד לאחר שנכנס אחרי איבוד כדור בהגנת ספאל עם סיומת גמלונית לקורה ופנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully