וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו הורחק ממשחק אחד בלבד, יוכל לשחק מול מנצ'סטר יונייטד

אופ"א החליטה שלא להחמיר עם כוכב יובנטוס, שהורחק מול ולנסיה אך יחמיץ רק את המפגש עם יאנג בויז. אלגרי: אינזאגי: "רונאלדו השחקן הטוב בעולם, איתו יובה הקבוצה הטובה באירופה"

ההרחקה ההיסטורית של כריסטיאנו רונאלדו ממשחק ליגת האלופות מול ולנסיה גרמה לכוכב יובנטוס לרדת מכר הדשא בדמעות, אולי כי הבין שהוא הולך לפספס את הביקור באולד טראפורד, מול קבוצתו לשעבר מנצ'סטר יונייטד, בה נצץ בין 2003 ו-2009. אלא שאופ"א הודיעה היום (חמישי) כי CR7 יורחק ממשחק אחד בלבד, ויוכל לעמוד לרשות הגברת הזקנה במשחק החוץ שלה באנגליה ב-23 באוקטובר. רונאלדו יחמיץ רק את המשחק מול יאנג בויז בשבוע הבא.

הפורטוגלי אמנם לא כבש אמש בניצחון של יובנטוס 0:2 על בולוניה אמש, אך שוב נראה טוב, תרם למשחק הקבוצתי ואף הוסיף בישול לבלס מטוידי. "כריסטיאנו ודיבאלה שיחקו היטב", אמר המאמן מסימיליאנו אלגרי. "ככל שהם ישחקו יותר ביחד, כך הם יכירו אחד את השני טוב יותר. יש עוד מקום לשיפור. חשבתי לשחק עם שלושה חלוצים, עם מנדז'וקיץ' באמצע, וזה ישפר אותם עוד יותר".

המאמן המפסיד פיליפו אינזאגי הודה: "יובנטוס דומיננטית לגמרי באיטליה. עם כריסטיאנו רונאלדו, השחקן הטוב בעולם, היא הקבוצה הטובה באירופה, או לפחות אחת הטובות".

עוד בנושא:

ברצלונה מלקקת את הפצעים, סרג'יו בוסקטס האריך חוזה עד 2023
אופ"א הודיעה: VAR ייכנס לשימוש בליגת האלופות החל מהעונה הבאה
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
אפשר לחזור לחייך. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully