וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מלקקת את הפצעים, סרג'יו בוסקטס האריך חוזה עד 2023

סעיף השחרור של הקשר צמח מ-200 ל-500 מיליון יורו. באלופה מנסים להסביר את ההפסד הסנסציוני ללגאנס, קבוצת התחתית כועסת: "אף אחד משחקני ברצלונה לא בירך אותנו אחרי המשחק"

שחקן ברצלונה סרג'יו בוסקטס. אתר רשמי
קצת חדשות טובות. בוסקטס מאריך חוזה/אתר רשמי

ברצלונה הודיעה היום (חמישי) כי אחד הסמלים הגדולים ביותר שלה בעידן הנוכחי, סרג'יו בוסקטס, האריך את חוזהו במועדון עד 2023. סעיף השחרור של קשר נבחרת ספרד צמח מ-200 ל-500 מיליון יורו. בוסקטס, הקפטן השני של הקבוצה, הופיעה ב-490 משחקים וכבש 13 שערים עבור הקטלאנים. ב-11 עונותיו בקבוצה הבוגרת זכה ב-28 תארים, כולל שבע אליפויות ושלוש זכיות בליגת האלופות.

האלופה הספרדית הגיעה אמש (רביעי) למפגש מול נועלת הטבלה לגאנס, שצברה עד אתמול נקודה אחת בלבד בחמשת המחזורים הראשונים, והיתה משוכנעת שתנצח אותה פעם נוספת, כפי שקרה בארבעת המפגשים הקודמים בין הקבוצות. אלא שבמקום זאת, קרב הקצוות סידר את סנסציית העונה בלה ליגה, כשקבוצת התחתית הקטנה היממה עם 1:2 בזכות מהפך בזק של נביל אל זהאר (52) ואוסקר (53), אחרי שער יתרון מוקדם של פיליפה קוטיניו (12).

הגיבור הטראגי של הקטלאנים היה ג'רארד פיקה, שהמשיך את פתיחת העונה הבינונית שלו עם שגיאה גדולה שהביאה לשער הניצחון. "אחת הטעויות הגדולות בקריירה של פיקה", נכתב ב"אס". "העונה שלו החלה לא טוב וכעת ראו זאת שוב. אחרי המשחק הרע מול ג'ירונה, לגאנס הוכיחה פעם נוספת שהוא רחוק משיאו".

עוד בנושא:

ספרד: לגאנס הדהימה את ברצלונה עם 1:2 סנסציוני בקרב הקצוות
צרפת: לעיני מייקל ג'ורדן, פריס סן ז'רמן הביסה 1:4 את ריימס
איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את בולוניה, נאפולי - פארמה 0:3
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

"זה הכדורגל ודברים כאלה יכולים לקרות", התעקש המאמן ארנסטו ואלוורדה, שבחר לחלק את הכוחות ולפתוח בהרכב בין היתר עם תומאס ורמאלן ומוניר. "לעתים קשה להסביר דברים שקורים במהלך משחק. שלטנו, אבל הם ידעו איך לפגוע בנו תוך דקה, וכנראה שהשער הבודד שלנו לא הספיק. רציתי לתת ללואיס סוארס מנוחה השבוע, גם לג'ורדי אלבה. המאמן תמיד אחראי, איבדנו חמש נקודות בשלושה ימים וקשה להסביר את זה".

סרג'יו בוסקטס הוסיף: "הובלנו, אבל לא היינו מספיק חזקים והתוצאה התהפכה תוך שתי דקות ואז כבר היה לנו קשה לייצר מצבי הבקעה. ברור שזה מדאיג, אנחנו צריכים להשתפר ולכבוש שערי חוץ שיעזרו לנו. פיקה? אנחנו קבוצה, מנצחים ומפסידים ביחד, וצריך לעשות התאמות כקבוצה. 11 שחקנים שיחקו והפסידו. נגד ג'ירונה היינו בחיסרון מספרי, הפעם אין תירוצים. אם נספוג שערים ככה, נאבד נקודות. הדבר שהכי מדאיג אותי זה שאנחנו סופגים הרבה. לא איבדנו את האליפות פה, אבל עדיין חבל על הפסד הנקודות הזה".

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. רויטרס
מתקשה להסביר. ואלוורדה/רויטרס

אצל המנצחת נרשם תסכול מסוים - היה זה ערב היסטורי עבור לגאנס, אך דווקא לאחר הניצחון, חשו בקבוצת התחתית שברצלונה לא נותנת להם את הכבוד הראוי.

"זה נכון שאנחנו קבוצה צנועה, אבל אני אוהב שאנשים שרגילים לנצח מברכים את הקבוצה היריבה אחרי שהם מפסידים - מה ששחקני ברצלונה לא עשו", טען השוער הוותיק איבן קוויאר, ממצטייני לגאנס אמש. "אף אחד לא הגיע לברך אותנו, לדעתי זו מחווה די מגעילה".

אוסקר רודריגס שחקן לגאנס (מימין) חוגג שער. רויטרס
המחווה שהעיבה על החגיגות? לגאנס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully