וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: לעיני מייקל ג'ורדן, פריס סן ז'רמן הביסה 1:4 את ריימס

הכדורסלן האגדי ראה את האלופה הופכת לראשונה בהיסטוריה שכובשת לפחות שלישייה בשבעת המחזורים הראשונים. צמד לקבאני, אחד לניימאר ומונייה. 0:3 לליון בדיז'ון, ניצחון דרמטי למארסיי

מייקל ג'ורדן במשחקה של פריס סן ז'רמן. רויטרס
אורח מיוחד בפארק דה פראנס. מייקל ג'ורדן/רויטרס

מייקל ג'ורדן היה הערב (רביעי) בפארק דה פראנס כדי לציין את שיתוף הפעולה בין "אייר ג'ורדן" לפריס סן ז'רמן, שהביסה 1:4 את ריימס במחזור השביעי בליג 1 ונותרה מושלמת. עוד לפני כן, ליון התקדמה למקום השני עם 0:3 בדיז'ון ומארסיי השיגה 2:3 דרמטי ב-10 שחקנים מול שטרסבורג, כשבששת המשחקים נשלפו שישה אדומים. גנגאן השיגה נקודת בכורה עם 0:0 אצל נים.

שחקני פריס סן ז'רמן ניימאר, אדינסון קבאני. רויטרס
שניהם כובשים, שניהם מרוצים. אדינסון קבאני עם ניימאר/רויטרס

פריס סן ז'רמן - ריימס 1:4

לעיני מייקל ג'ורדן, האלופה נחלצה מפיגור מוקדם ושמרה על המאזן המושלם שלה. קסאבייה שבאלרן הדהים בדקה השנייה עם בעיטה שטוחה לרשת של ג'אנלואיג'י בופון, אבל אדינסון קבאני ענה בדקה החמישית עם הקפצה נאה והחזיר את המשחק למסלולו הטבעי. ניימאר דייק מהנקודה הלבנה אחרי ספק עבירה על קבאני בדקה ה-24, והאורוגוואי השלים צמד אחרי טעות של השוער אדואר מנדי בדקה ה-44. תומא מונייה, שהחליף את המגן הצעיר קולין דאגבה בגלל פציעה בדקה ה-23, חתם את התוצאה בדקה ה-55 עם שערו השלישי ברציפות. לראשונה בהיסטוריה, קבוצה בליגה הצרפתית כובשת לפחות שלושה שערים בכל אחד משבעת מחזורי הפתיחה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מרטן טרייה שחקן ליון כובש בנגיחה. רויטרס
שחקני הנבחרת הצעירה מככבים בליון. מרטן טרייה כובש/רויטרס

דיז'ון - ליון 3:0

גם בלי הקפטן הפצוע נביל פקיר, ליון הצליחה לחתום שבוע מושלם. ברביעי שעבר הדהימה את מנצ'סטר סיטי בחוץ עם 1:2, בראשון גברה 2:4 על מארסיי והערב טיילה בסטאד גסטון ז'ראר. מוסא דמבלה, חלוץ הרכש היקר שהגיע מסלטיק, פרע שטר ראשון עם צמד מהיר בדקות 16 ו-19, כשחברו לנבחרת הצעירה מרטן טרייה נגח את השלישי בדקה ה-35. גם הרחקתו של לוקא טוזר בצהוב שני (66) לא מנעה מליון ניצחון קל, כשמאזן השערים בשבעת מפגשי הליגה בין הקבוצות עלה ל-35 (ממוצע של חמישה למשחק). אנזו לואודיס הורחק משורות דיז'ון בתוספת הזמן.

מוסא דמבלה שחקן ליון. רויטרס
יש לו שערים ראשונים. מוסא דמבלה/רויטרס

מארסיי - שטרסבורג 2:3

21 שנים וחצי חלפו מהפעם האחרונה ששטרסבורג ניצחה בסטאד ולודרום, והערב זה היה הכי קרוב והכי מתסכל. שער היתרון של קני לאלה במתפרצת בדקה ה-27 נמחק עוד לפני ההפסקה כשדימיטרי פאייה איזן בפנדל בדקה ה-41 ומורגן סאנסון סובב מ-20 מטרים את השני בדקה ה-44. המארחת נותרה ב-10 שחקנים בעקבות אדום ישיר שספג המגן ז'ורדן אמאבי בדקה ה-52, וזה עלה לה ביוקר עם שער דרמטי של המחליף נונו דה קוסטה בדקה ה-89, אבל למזלו של רודי גרסיה הגיעה פריצה של הירוקי סקאי בדקה ה-91 ובישול לחלוץ ואלר ז'רמן שבעט מהאוויר פנימה וסידר כמה ימים רגועים עם עלייה למקום השלישי.

משחקים נוספים

בורדו - ליל 0:1
לבורדו: פרנסואה קמאנו (7)

אמיין - ראן 1:2
לאמיין: אדי ניהורה (51), פרינס גואנו (66). לראן: קלמון גרנייה (81)

קון - מונפלייה 2:2
לקון: סייף עדין חאווי (10), יאסין באמו (63). למונפלייה: אנדי דלור (37), דמיאן לה טאלק (51)

נים - גנגאן 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully