וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את בולוניה, נאפולי - פארמה 0:3

שלושה ימים לפני המשחק הגדול ביניהן, הצליחו שתי המוליכות לנצח במשחקי הבית שלהן. דיבאלה (11) ומטוידי (16) כבשו לגברת הזקנה, אינסינייה (4) ומיליק (47 ו-85) הרשיתו עבור נאפולי

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
יובנטוס מושלמת לפני נאפולי למרות שרונאלדו לא כבש/רויטרס

שלושה ימים לפני המפגש המרתק בין יובנטוס לנאפולי, ערכו הערב (רביעי) שתי הקבוצות מעין חזרה גנרלית במסגרת המחזור השישי בסרייה A. יובנטוס ניצחה 0:2 בבית את בולוניה, בעוד נאפולי עשתה את שלה עם 0:3 ביתי נגד פארמה. רומא חזרה סוף סוף לנצח אחרי 0:4 נגד פרוזינונה החלשה. לאציו הלוהטת גברה 1:2 על בולוניה.

עוד בנושא
דיווח: פאולו סוזה מועמד מוביל להחליף את אוזביו די פרנצ'סקו ברומא
קייליני: "זו יובנטוס החזקה ביותר מזה שמונה שנים, רונאלדו תמיד גורם מכריע"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן יובנטוס פאולו דיבאלה. רויטרס
דיבאלה מוכן לנאפולי/רויטרס

יובנטוס - בולוניה 0:2

הגברת הזקנה שמרה על מאזן מושלם גם אחרי המחזור השישי ותגיע למשחק העונה מול נאפולי ביום שבת עם פער של שלוש נקודות בפסגה. מנגד, הקבוצה מאמיליה רומאניה נותרה עם ארבע נקודות בלבד והיא במקום ה-18 ומתחת לקו האדום. יובה כבשה את הראשון בדקה ה-11 אחרי שבלס מטוידי בעט ונבלם אצל השוער, זה נחת בדיוק על הרגל של פאולו דיבאלה שהמשיך את זה מהאוויר פנימה כדי לקבוע 0:1. כעבור חמש דקות הצליחה יובנטוס לכבוש את השני, הפעם מטוידי היה הכובש עם בעיטה מזווית קשה בעוצמה אדירה פנימה אחרי ספק ניסיון בעיטה וספק בישול של כריסטיאנו רונאלדו, 0:2. הכוכב הפורטוגלי, אגב, השלים 90 דקות למרות המשחק החשוב מול נאפולי בשבת.

עוד באותו נושא

דיווח: יובנטוס סימנה את לירוי סאנה כיורשו של כריסטיאנו רונאלדו

לכתבה המלאה
ג'נגיז אונדר שחקן רומא חוגג עם אלכסנדר קולארוב. GettyImages
אונדר חוגג עם קולארוב/GettyImages

רומא - פרוזינונה 0:4

אחרי חמישה משחקים ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, שלושה מתוכם הפסדים, הצליחו הג'אלורוסי סוף סוף לנצח. למזלה של רומא היא קיבלה יריבה בהזמנה בדמות הקבוצה אולי הכי חלשה בליגה ולא ממש התקשתה מולה. ג'נגיז אונדר (2), חאבייר פסטורה עם העקב (28), סטפן אל שעראווי (35) ואלכסנדר קולארוב (87) כבשו עבור הרומאים.

שחקן נאפולי לורנצו אינסינייה. רויטרס
לורנצו אינסינייה חוגג/רויטרס

נאפולי - פארמה 0:3

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי תגיע מעודדת מאוד לקרב הגדול מול יובנטוס בשבת אחרי ניצחון הליגה השלישי שלה ברציפות והיא עם 15 נקודות מ-18 אפשריות. פארמה הסימפטית נעצרה אחרי שני ניצחונות ברציפות, אבל גם כך היא עם שבע נקודות, מאזן שכנראה הייתה חותמת עליו לפני העונה בשלב הזה. נאפולי כבשה כבר בדקה הרביעית עם גלגול קל מאוד של לורנצו אינסינייה אחרי טעות גדולה בהגנה, 0:1. ארקדיוש מיליק הכפיל בדקה ה-47 עם בעיטה נהדרת אחרי מסירת עומק של אינסינייה וזה 0:2. החלוץ הפולני השלים צמד בדקה ה-85 עם דחיקה מקרוב פנימה וקבע 0:3.

שחקן לאציו חואקין קוראה. GettyImages
איזה שער. קוראה/GettyImages

אודינזה - לאציו 2:1

הקבוצה של סימונה אינזאגי מסרבת לעצור ורושמת ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות, שלושה ימים לפני הדרבי הלוהט באולימפיקו. פרנצ'סקו אצ'רבי כבש את הראשון (61), שהיה גם שער הבכורה שלו בקבוצה, חואקין קוראה התכבד גם הוא בשער בכורה אחרי מבצע אישי מבריק (66), בראם נויטינק רק צימק (80) עבור המארחת.

משחקים נוספים

אטאלנטה - טורינו 0:0

קליארי - סמפדוריה 0:0

גנואה - קייבו 0:2
לגנואה: קז'ישטוף פיאטק (42) וגוראן פאנדב (54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully