וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יובנטוס סימנה את לירוי סאנה כיורשו של כריסטיאנו רונאלדו

'קלציו מרקטו' טוען שיו"ר הגברת הזקנה, אנדראה אניילי, מעוניין מאוד בגרמני של מנצ'סטר סיטי, אשר תואר כ'כריסטיאנו רונאלדו הצעיר'. סאנה שיחק 290 דקות בלבד מתחילת העונה הנוכחית

אתר רשמי

'קלציו מרקטו' האיטלקי מדווח שיובנטוס סימנה את כוכב העל שלה ביום שאחרי כריסטיאנו רונאלדו: מדובר בשחקנה של מנצ'סטר סיטי, לירוי סאנה, אשר תואר על ידי בכירים באלופת איטליה כ'כריסטיאנו רונאלדו הצעיר'. על פי הדיווח, יו"ר הגברת הזקנה, אנדראה אניילי, מעוניין מאוד בשירותיו של הגרמני בן ה-22, וצפוי להגיש עליו הצעה רשמית בעוד שנה או שנתיים, זאת בשל חוסר היכולת להגיש הצעה מיידית עקב הגעתו היקרה של כריסטיאנו רונאלדו בקיץ האחרון. נכון לכרגע, סאנה מוערך בכ-150 מיליון יורו.

שחקנה לשעבר של שאלקה לא נכלל בסגל נבחרת גרמניה למונדיאל האחרון, וזאת למרות שהצטיין בקמפיין האליפות של הסיטיזנס, שהפכה לקבוצה הראשונה שמגיעה ל-100 נקודות. הוא כבש 10 שערים והוסיף 15 בישולים ב-32 משחקי ליגה, אך למרות המספרים המרשימים והזכייה בתואר השחקן הצעיר של העונה, את העונה הנוכחית הוא פתח כשחקן ספסל. הוא שיחק 290 דקות בלבד עד כה העונה בשבעה משחקים בכל המסגרות, בהם כבש שער אחד ובישל פעמיים.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מרצלו ברוזוביץ' חוגג: "חייבים לנצח כל משחק. ככה זה באינטר"
מסימיליאנו אלגרי: "יובנטוס לא תלויה בכריסטיאנו רונאלדו"

שחקן מנצ'סטר סיטי לירוי סאנה. רויטרס
בטורינו שמו עליו עין. לירוי סאנה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully