וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייליני: "זו יובנטוס הכי חזקה מזה שמונה שנים, רונאלדו תמיד יהיה גורם מכריע"

קפטן הזברות פרגן לקבוצה שלו ולכוכב הפורטוגלי שכבש ב-0:2 על פרוזינונה. המאמן מאסימו אלגרי: "במשחק הזה הסבלנות הייתה הדבר הכי חשוב. בסוף מצאנו את הפרצה ונכנסנו לתוכה"

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן יובנטוס. רויטרס
"השערים שלו הם הבעיה הכי קטנה". רונאלדו/רויטרס

אחרי ההרחקה מול ולנסיה בליגת האלופות, הגיע התיקון של כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי פיצח אמש (ראשון) את הבונקר של פרוזינונה וכבש את השער הראשון של יובנטוס במשחק, בדרך לניצחון 0:2 במחזור החמישי של הליגה האיטלקית. בכך שמרו הזברות על מאזן מושלם מתחילת העונה.

הקפטן ג'ורג'יו קייליני פרגן לרכש הנוצץ של הגברת הזקנה ואמר: "אף אחד לא ציפה למשהו שונה מרונאלדו. השערים שלו הם הבעיה הכי קטנה שלנו. היה לו חוסר מזל עם האדום מול ולנסיה אבל הוא תמיד יהיה גורם מכריע עבורנו".

על רמת המשחק של קבוצתו אמר קייליני: "באנו עם הרבה ריכוז וחדות. מאוד קשה לשחק מול קבוצות שסוגרות את כל המגרש. זה גם יכול לגרום לך לעשות עבירות טיפשיות. עקבתי אחרי קבוצות רבות של יובנטוס לאורך ההיסטוריה שלה ואני יכול להגיד שזו הקבוצה הכי חזקה שהייתה לנו בשמונה השנים האחרונות".

המאמן מאסימו אלגרי סיכם: "במשחק הזה הגורם הכי חשוב היה הסבלנות. אחרי כל כך הרבה מסירות ובעיטות לבסוף מצאנו את הפרצה ונכנסנו לתוכה".

עוד בנושא
דיווח: פאולו סוזה מועמד מוביל להחליף את אוזביו די פרנצ'סקו ברומא
בברצלונה זעמו על האדום, בוסקטס: "צריך להשתמש נכון במערכת ה-VAR"
הבת הסודית של סיטי: ג'ירונה, הקבוצה המיוחדת של קטלוניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully