וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: "נערער על ההרחקה של קלמן לנגלה". סימאונה מגן על ה-VAR

האלופה הודיעה רשמית כי תגיש ערעור על הרחקת הבלם על סמך מערכת הווידאו בתיקו מול ג'ירונה: "לא משתמשים ב-VAR בצורה נכונה". מאמן אתלטיקו דווקא הגן על המערכת: "גורמת לצדק"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מאוכזב. רויטרס
השער שלו לא הספיק לניצחון בסופו של דבר. מסי מאוכזב/רויטרס

המאזן המושלם של ברצלונה נקטע אמש (ראשון) במקום לא צפוי מול קבוצה לא צפויה אחרי 2:2 דרמטי וסוער מול ג'ירונה הקטנה. מסי כבש את שערו הרביעי אחרי השלושער מול איינדהובן, אבל בלם ברצלונה קלמן לנגלה הורחק בחסות ה-VAR, סטואני הפך עם צמד מרשים ופיקה הציל נקודה עם שער נגיחה בדקה ה-63. אגב, מסי הפך במשחק הזה לשיאן ההופעות לשחקן זר בליגה עם 423 הופעות. הוא חלף על פני חבר וותיק שזכה עמו בכל התארים בבארסה - דני אלבס כמובן.

לאחר המשחק מתחו אנשי ברצלונה ביקורת חריפה על השימוש במערכת ה-VAR שהובילה לטענתם להרחקה לא מוצדקת של לנגלה. היום (שני) הודיעה ברצלונה כי תערער על הרחקתו "הלא מוצדקת" של הבלם.

עוד בנושא:

בעשרה שחקנים: ברצלונה סיימה ב-2:2 מול ג'ירונה
באיטליה: רונאלדו שוב כבש, יובנטוס גירדה ניצחון מול פרוזינונה

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
הציל את ברצלונה. פיקה המגולח חוגג/רויטרס

סרג'יו בוסקטס ביקר לאחר המשחק את ה-VAR כשאמר: "זה היה טוב אם היו משתמשים ב-VAR בצורה נכונה ועם אותם קריטריונים לכולם. היה משחק טוב עד האדום הזה, ניסינו לנצח עם עשרה שחקנים, אבל זה היה קשה מדי".

הגדיל לעשות ג'רארד פיקה שהתנפל על השופט חיל מנסאנו במחצית ואמר לו: "לא היה אדום ואתה יודע את זה".

גם ארנסטו ואלוורדה התייחס לאדום ואמר: "לא ראיתי מה לנגלה עשה בטלוויזיה, אבל זה לא משנה עבורי. ייתכן שהיה מגע, אבל זה לא היה מכוון. ה-VAR צריך לעשות צדק והיום היה לי את הרושם שזה לא היה כרטיס אדום".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "שלטנו בו וגם כבשנו את השער הראשון. הכול היה בשליטה אבל אז הגיעו השערים שלהם. בתוך חמש דקות בלבד איבדנו יתרון ונכנסנו לפיגור. טוב שהצלחנו להשוות. השערים במשחק הזה הגיעו ברגעי מפתח והם אלו שקבעו את ההתפתחויות על דשא".

לאחר הביקורת של אנשי ברצלונה היה מי שיצא להגנת שיפוט הווידאו, והיה זה דווקא מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. לדברי סימאונה: "גם באיטליה היה דיון על שיפוט הווידאו כשרק הכניסו אותו לשימוש. במונדיאל המערכת עבדה טוב, חוץ אולי מהפנדל במשחק הגמר. אני חושב שיש ל- VAR השפעה חיובית כי כשהשחקנים יודעים שהם נמצאים בסכנה מתמדת להיות מורחקים, אז הם נזהרים יותר. יש מקום לשיפור אך בגדול זו מערכת שמגבירה את הצדק בכדורגל".

עדכון ראשון: 08:00

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
אין לו בעיה עם ה-VAR. דייגו סימאונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully