וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי באטלר רוצה לעבור למיאמי, דיוויד בלאט: "דונצ'יץ' היה צריך להיבחר ראשון"

הכוכב המתוסכל של מינסוטה בישר להנהלת הטימברוולבס שההיט בראש סדרי העדיפויות שלו. מאמן אולימפיאקוס הילל את ילד הפלא: "הפספוס הכי גדול בדראפט, תהיה לו קריירת NBA נהדרת"

ג'ימי באטלר, מינסוטה טימברוולבס. AP
יחייך גם בעוד כמה שבועות? באטלר/AP

סוגיית ג'ימי באטלר ממשיכה להעסיק את ה-NBA. הערב (רביעי) מדווח מארק שטיין מ"ניו יורק טיימס" כי שחקן מינסוטה וסוכנו הבהירו להנהלת הטימברוולבס שהיעד המועדף על הכוכב הוא מיאמי. "ההיט חיזרו אחר באטלר בצורה אגרסיבית, לפחות כמו 20 הקבוצות האחרות שתהו לגביו, אבל כמו רבות אחרות, התקשו לתקשר בבהירות עם מינסוטה", כתב שטיין. "מקורות בליגה טוענים שמיאמי היא יעד שקוסם מאוד לבאטלר".

בשבוע שעבר דווח כי באטלר, שדורש לעזוב את הזאבים, מעוניין לעבור לאחד משלושה יעדים - לוס אנג'לס קליפרס, ניו יורק או ברוקלין, אך לאחרונה התחזקה האפשרות שמיאמי תיכנס לתמונה, עם או בלי עזרה של סקרמנטו שעשויה לספוג חוזים כבדים בתמורה לבחירות דראפט. טום ת'יבודו ניסה לשכנע את הגארד המצוין לשנות את דעתו, אך באטלר מתעקש, ולטימברוולבס ככל הנראה לא תהיה ברירה אלא לאפשר לו לעזוב, בעיקר משום שיהיה שחקן חופשי בקיץ הבא. בעוד המאמן מתנגד לכך, הבעלים גלן טיילור כבר השלים עם העזיבה, ומחפש אקטיבית פרטנרים לטרייד.

הנכסים הבולטים של מיאמי כוללים את ג'וש ריצ'דרסון, ג'סטיס ווינסלו ובם אדביו הצעירים, בצירוף בחירת סיבוב ראשון בדראפט 2019.

לפי קווין אוקונור מ-The Ringer, דווקא ברוקלין היא היעד ההגיוני עבור הכוכב, שכן יש לה שתי בחירות סיבוב ראשון בדראפט הקרוב, בניגוד ליתר הקבוצות שהוזכרו. "בנוסף, יש לה קומבינציה של שחקנים צעירים שיכולים להשפיע וחוזים נגמרים לשלוח למינסוטה. היא יכולה ליצור חבילה אטרקטיביית".

עוד בנושא:

האנסמבל של אריק: בהיעדר כוכבים, מיאמי בונה על אלתורים של ספולסטרה
סטיב קר מריח את הסוף של שושלת גולדן סטייט? "בואו נהנה כל עוד זה נמשך"
עוד מאותו דבר: שארלוט משחקת בגרסה איומה של כסאות מוזיקליים

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
אין פה שאלה בכלל. בלאט/GettyImages

דיוויד בלאט התראיין לאתר יורוהופס והצטרף לרשימת המהללים את ילד הפלא הסלובני לוקה דונצ'יץ', שנבחר במקום השלישי בדראפט האחרון ומיד הועבר לדאלאס.

"לדעתי הוא הפספוס הגדול ביותר בדראפט, אין ספק שהוא היה צריך להיבחר ראשון", אמר מאמנה הישראלי של אולימפיאקוס. "אני מכיר את שתי הליגות וחושב שהרבה פעמים קבוצות בוחרות לפי עמדות או פוטנציאל אבל מבחינת מוכנות ל-NBA, לא היה אף שחקן מוכן יותר בכל הדראפט, אין פה בכלל שאלה. לא חייבים לבחור אותו מהסיבה הזאת, אבל לוקה הוא כישרון ייחודי והולכת להיות לו קריירת NBA נהדרת".

עוד באותו נושא

האנסמבל של אריק: בהיעדר כוכבים, מיאמי בונה על אלתורים של ספולסטרה

לכתבה המלאה

והנה דונצ'יץ' במדיה דיי של דאלאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully