וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר מריח את הסוף של שושלת גולדן סטייט? "בואו נהנה כל עוד זה נמשך"

מאמן הווריירס זוכר מה קרה לשיקגו של ג'ורדן, יודע שהקבוצה שלו מתקרבת לצומת מכריע ("פריי אייג'נטס, כסף, תקרות שכר וכדומה"), ומבקש משחקניו: "יתכן שזו הפעם האחרונה שיש לנו פה את החומר הזה"

קווין דוראנט גולדן סטייט ווריירס. AP
כמה גביעים? דוראנט/AP

מאמן גולדן סטייט סטיב קר מאמין ומקווה שעל אף שקבוצתו זכתה באליפות בשלוש מארבע השנים האחרונות, השושלת שלה לא תסתיים בקרוב, אך עם זאת מודע לנסיבות. כשקר התבקש להשוות בין גולדן סטייט הנוכחית לקבוצתו לשעבר שיקגו בולס, שנעצרה אחרי שלוש אליפויות ב-1997/98, הוא דחה את ההשוואה.

"ריקוד אחרון?", אמר קר אתמול אחרי האימון, "אני מקווה שלא. אני מקווה שנמשיך לרקוד. אני חושב שההבדל הוא שעם פיל ג'קסון ב-1998 כולנו היינו שחקנים חופשיים, וכולנו ידענו שכולם יעזבו, כולל פיל. אבל עכשיו אנחנו לא באותו מצב. יש לנו הרבה פריי אייג'נטס, אבל אנחנו לא מסתכלים על זה כעל הריקוד האחרון. כמו שאמרתי, אנחנו רוצים לעשות קצת כיף וליהנות ממה שיש לנו העונה, ולהמשיך משם".

שחקני גולדן סטייט - דוראנט גרין קרי תומפסון קאזינס. AP
שחקני גולדן סטייט - דוראנט גרין קרי תומפסון קאזינס/AP

קר הצהיר לאורך העונה האחרונה שוב ושוב שלא נכון להשוות בין גולדן סטייט הנוכחית לשיקגו האגדית של מייקל ג'ורדן, זו שזכתה בשש אליפויות, אבל נראה כי ההשוואה הזאת בלתי נמנעת, לנוכח אוסף הכוכבים שמתקבץ בווריירס והשליטה שלהם בליגה. העונה הווריירס ינסו להגיע לגמר חמישי רצוף - דבר שגם שיקגו של ג'ורדן לא עשתה.

"אני לא חושב שהמוטיבציה שלנו היא ההיסטוריה", אומר קר, "אנחנו יודעים כמה זה יהיה מיוחד או היסטורי אם נעשה את זה, אבל לא בזה אנחנו מתרכזים. המטרה שלנו היא ליהנות ממה שיש כל עוד זה נמשך. שום דבר לא נמשך לנצח, אנחנו יודעים את זה. אז נרצה לצאת לעונה הזאת בניסיון ליהנות כל הדרך".

קר מתכוון, כמובן, לחוסר הוודאות בנוגע להישארותם של כמה מכוכבי הקבוצה, לנוכח העבודה שבקיץ הבא קווין דוראנט יהפוך לשחקן חופשי, ועל הפרק גם הארכת החוים של קליי תומפסון ודריימונד גרין. "אין פתרון קסם לדברים האלה", אמר קר, "אתה פשוט מנסה לחוש את זה כמאמן. המקום שלנו בהיסטוריה של הליגה הזאת הוא די מובטח. אני מניח שהשחקנים צריכים להרגיש את הצורך לעשות את זה שוב, כי ייתכן שזו הפעם האחרונה שיש לנו פה את החומר הזה, בהתשחב באלמנטים משתנים כמו שחקנים חופשיים, כסף, תקרות שכר וכדומה. אז אם אנחנו לא יודעים מה יקרה, למה שלא ננסה ליהנות מזה כל עוד זה נמשך?".

דריימונד גרין טוען שהוא לא חושב על הסוף: "יש לנו שלוש אילפויות, אבל כולן בעבר. העניין הוא הגישה, להגיע לכל עונה חדורי מטרה. ברגע שאתה חושב לעצמך 'כבר יש לנו את זה', אתה גמור. אף אחד מאיתמו לא מוכםן שהרטיצה הזאת תיגמר, כך שאנחנו חייבים להגיע בגישה שעוד לא עשינו כלום. זאת קלישאה, אבל אתה רוצה להגיע הכי רחוק שאתה יכול".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דריימונד גרין, סטפן קרי, קליי תומפסון, שחקני גולדן סטייט. AP
דריימונד גרין, סטפן קרי, קליי תומפסון, שחקני גולדן סטייט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully