וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בקפריסין: רוני לוי זומן לפגישה, עשוי לסיים את תפקידו באנורתוזיס

במועדון מאוכזבים מפתיחת העונה וכבר סימנו את טימורי קצבאיה כמחליף למאמן הישראלי. סגן הנשיא יאגו: "נצטרך לראות איך ממשיכים הלאה, היו לנו ציפיות אחרות. נבחן את המצב יחד עם רוני לוי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

רוני לוי עשוי לסיים את דרכו כמאמן אנורתוזיס פמגוסטה, כך מדווחת הבוקר (שני) התקשורת הקפריסאית. המאמן הישראלי זומן לפגישה אחר הצהריים עם הנהלת הקבוצה, במהלכה ינסו הצדדים להגיע להסכם על פרידה הדדית בעקבות פתיחת העונה המאכזבת. לאנשי אנורתוזיס כבר יש מחליף בקנה: טימור קצבאיה הגאורגי, האיש שהוביל את המועדון להופעה היסטורית בליגת האלופות לפני עשור.

אתמול סיימה אנורתוזיס ב-0:0 מאכזב את משחק החוץ מול נועלת הטבלה אלקי אורוקליני וסך הכול במאזנה ניצחון בודד בארבעה מחזורים ורק שני שערי זכות. התוצאות המאכזבות בליגה מצטרפות להדחה המביכה ממוקדמות הליגה האירופית כבר בסיבוב המוקדמות הראשון, עם הפסד ללאצ'י האלבנית.

עוד בנושא
האיש שיחייך גם בג'ונגל: קלאודמיר חוזר לטדי עם בני סכנין
דיווח: פאולו סוזה מועמד מוביל להחליף את אוזביו די פרנצ'סקו ברומא
בעקבות ההפסד: רוטן זימן את שחקני מכבי חיפה לסבב שיחות אישיות

רוני לוי מאמן אנורתוזיס פמגוסה. אתר רשמי
לקראת פרידה? רוני לוי/אתר רשמי

סגן הנשיא קיריאקוס יאגו אמר: "אני רוצה להתנצל בפני האוהדים על איך שנראינו במשחק מול אלקי. זו תוצאה רעה שמשאירה אותנו מאחור כבר בשלב מוקדם של העונה. נצטרך לראות איך ממשיכים הלאה, היו לנו ציפיות אחרות. יש דאגה ויש אכזבה. נבחן את המצב יחד עם רוני ובימים הקרובים נראה מה אפשר לתקן. קצבאיה? קודם נראה מה יהיה עם רוני לוי".

עבור לוי בן ה-51 זו כאמור קדנציה שנייה באנורתוזיס. בפעם הראשונה הגיע לקבוצה בסוף 2011 כשהייתה בתחתית וקידם אותה עד למקום הרביעי, כשבעונה השנייה היה במאבק האליפות עד שחלה נסיגה שהובילה גם לפיטוריו באפריל 2013. לקדנציה הנוכחית נכנס בספטמבר 2016, כחודשיים לאחר שסיים את תפקידו במכבי חיפה. העונה הראשונה הסתיימה עם ייצוב השורות ומקום שישי, בעונה השנייה חל שיפור עם התקדמות למקום השלישי והשגת הכרטיס לאירופה, אך כעת נראה שהשידוך מגיע לקצו.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully