וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההפסד: רוטן זימן את שחקני מכבי חיפה לסבב שיחות אישיות

23.9.2018 / 15:15

הקבוצה חזרה להתאמן אחרי ההפסד למכבי פתח תקוה. ההולנדי זימן את רוב שחקני ההרכב, כולל הזרים, לחדרו. במועדון לא יעברו לסדר היום על התנהלותו של זנטי, שיעבור "סדרת חינוך". הצוות מצפה לשיפור מיידי אצל סלליך: "יהפוך לשחקן ספסל"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הלם במכבי חיפה אחרי ההפסד אמש (שבת) למכבי פתח תקוה. שחקני הקבוצה הגיעו היום למתחם האימונים בכפר גלים, שם ערכו השחקנים ששותפו אימון שחרור ושאר השחקנים אימון מלא. פרד רוטן החליט לחרוג ממנהגו ולא ערך אסיפה אחרי המשחק. הבוקר, הוא הודיע לשחקנים כי עליהם להתייצב לשיחות אישיות. ההולנדי קרא לרוב השחקנים לחדרו ושוחח איתם באופן אישי. חלק מהשחקנים זכו לביקורת מהמאמן ואחרים שמעו כי עליהם להמשיך במגמת השתפרות כדי לשמור או לקבל את חולצת ההרכב. רוב השחקנים שזומנו, אגב, היו שחקני הרכב בניהם השחקנים הזרים.

הביקורת בקבוצה הבוקר נוגעת לכל מערכי הקבוצה, אבל בעיקר לשני שחקנים. הראשון הוא עמית זנטי שספג ביקורת קשה כבר אתמול והשני הוא סינטיהו סלליך שאיבד את הכדור שהוביל לשער. במכבי חיפה כועסים מאוד על השניים. במועדון החליטו לא לעבור על סדר היום על ההרחקה של זנטי, שיקבל מעתה פחות קרדיט. סדרת החינוך של פרד רוטן, שהחלה בהחלטה לנפות את אופיר מזרחי מהסגל בטענה לפגם בהתנהלותו, מגיעה כעת גם לקשר שהורחק ארבע פעמים בתוך פחות משנה וחצי. על סלליך נאמר: "הוא היה נראה טוב במחנה, אבל הוא צריך להבין שהוא לא שחקן קטרגל. אי אפשר לעשות כל כך הרבה דריבלים מיותרים ולאבד כדורים בהתקפה. כמו שזה היה נראה אתמול, אין לנו שחקן שייתן פס לגול. העובדה שמאנג'ק ואזולאי משפיעים על המשחק יותר מכולם, אומרת הכל".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ביקורת על ניהול המשחק של רוטן. מתקפה על זנטי: "חוצפן"
אוהדי מכבי חיפה שרקו בוז לשחקנים וקראו "תתפטר" למאמן. רוטן: "מבין את הקריאות"

סינטאיהו סלליך מכבי חיפה. ברני ארדוב
בקבוצה מצפים לשיפור. סינטאיהו סלליך/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully