וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה שרקו בוז לשחקנים וקראו "תתפטר" למאמן. רוטן: "מבין את הקריאות"

22.9.2018 / 21:58

מכבי חיפה איבדה יתרון והפסידה 2:1 למכבי פתח תקוה בדקה ה-90, אזולאי: "הלכנו אחורה". רוטן על זנטי ששוב הורחק: "זו לא פעם ראשונה, אבל האחריות עליי". קאניוק: "הרבה קבוצות יאבדו פה נקודות"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה רשמה הערב (שבת) הפסד שני בארבעה מחזורים. הירוקים הובילו כבר 0:1 מול מכבי פתח תקוה משער של ז'ורז' מאנג'ק בדקה ה-34, אבל שערים של תאי בריבו אחרי טעות של גיא חיימוב (56) וגידי קאניוק (90) קבעו מהפך כשבין לבין עמית זנטי ספג שני צהובים מיותרים והורחק. הירוקים נותרו עם ארבע נקודות בלבד בעוד פתח תקוה שיפרה את מאזנה לשמונה.

לקראת הסיום אוהדי מכבי חיפה קראו למאמן פרד רוטן להתפטר ושרקו שריקות בוז. עם שריקת הסיום, הגיעו שחקני הירוקים להודות לקהל, שסימן להם ללכת וקראו להם בוז.

עוד בנושא:

מכבי חיפה הפסידה 2:1 למכבי פתח תקוה בבית
הפועל תל אביב ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-0:0
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים עם השוער גיא חיימוב. יוסי ציפקיס
טעה בשער הראשון. חיימוב/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן המאוכזב אמר: "המחצית השנייה הייתה טובה מאוד ויכולנו להרוג את המשחק אם היינו ב-0:2. גם אז לא היינו צריכים להפסיד כי גם במחצית השנייה היו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש שערים. אם היינו כובשים ועושים 0:2, המשחק היה נגמר". על זנטי: "זו לא הפעם הראשונה, אבל אני לוקח את כל האחריות. הוא שחקן צעיר ואני הכנסתי אותו למגרש. זו האחריות שלי".

על האוהדים והקריאות נגדו אמר ההולנדי: "לא שמעתי מה שקראו, זה נורמלי, יש אכזבה. זו תגובה רגשית וזה נורמלי. אני עובד כבר 25 שנה וגם אני מאוכזב, כולנו מאוכזבים. האנשים הכי מאוכזבים הם האוהדים וזה נורמלי. אני מאמין שעדיין אפשר לעשות הרבה, למה לא? כמו ששיחקנו במחצית הראשונה, ברור שאני מאמין".

קשר מכבי חיפה שלומי אזולאי: "קשה להסביר מה קרה. שלטנו והובלנו 0:1, הרגשנו מצוין. דיברנו במחצית איך נשמור על התוצאה ונגדיל אותה. במחצית השנייה הלכנו אחורה ורק אנחנו אחראים לזה, השחקנים. יש לנו גמר גביע הטוטו ברביעי ונצטרך להתרכז בזה עכשיו. היו לנו מצבים במחצית השנייה, אבל הלכנו יותר מדי אחורה ואסור שזה יקרה. ברור שלהרחקה הייתה השפעה, ביום רביעי יש לנו משחק חשוב מאוד ונצטרך לנצח". על הקהל: "ברור שזה מאכזב וגם הקהל מאוכזב, אפשר להבין אותם. אני לא חושב שזה מרגיש כאילו העונה ברחה לנו".

שלומי אזולאי שחקן מכבי חיפה מאוכזב. יוסי ציפקיס
הוא כבר עם הפנים ליום רביעי. שלומי אזולאי/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי פתח תקוה אלישע לוי, שניצח את האקסית שלו, אמר: "במחצית הראשונה לא היינו במשחק, מכבי חיפה הניעה את הכדור איך שהיא רצתה. לא הסתדרנו עם מאבוקה. במחצית השנייה עשינו התאמות, המערך שלנו היה הרבה יותר גמיש. ניצחנו במשחק חשוב מאוד מבחינתי. עד כה שיחקנו באזור הנוחות שלנו, הכול היה במושבה, היום יצאנו החוצה ופגשנו קבוצה חזקה. ידענו להפוך את התוצאה ולנצח וזה חשוב מאוד. אנחנו צריכים לשחק עם יותר ביטחון, יותר בשקט. אני שמח מאוד על הניצחון. השחקנים גילו אופי והשיגו ניצחון חשוב מאוד. קבוצה נמדדת תוך כדי העונה, אבל אפשר לראות יציבות בגרף שלנו ממשחקי גביע הטוטו ועד עכשיו. זו קבוצה שלא מפסידה, שלא נבהלת מפיגור. יש לנו עוד הרבה מה לשפר, אבל אנחנו כובשים הרבה שערים כי הכדורגל שלנו התקפי מאוד".

על היכולת הטובה של גידי קאניוק לאחרונה והעובדה שהכרטיס האדום שספגה מכבי חיפה קבע שהוא לא יוחלף אמר המאמן: "הוא שחקן של מספרים. כשאני בא ורוצה להשיג שליטה, אז רציתי להחליף את אחד השחקנים הקדמיים, אבל זה לא עניין של מזל כי כשהורחק להם שחקן עשינו חילוף אחר ובסופו של דבר זה השתלם".

גידי קאניוק, שהיה טוב מאוד משחק שני ברציפות, הוסיף: "אין ספק שאני שמח מאוד, השגנו תוצאה מדהימה. תודה לשם. אין ספק שהתאכזבתי כשראיתי את השלט עם המספר שלי, אבל יצא לטובה במרכאות שנשארתי במגרש. זה ניצחון גדול של הקבוצה, עשינו מחצית שנייה טובה מאוד, הכי טובה שלנו העונה, במגרש חוץ קשה מאוד ואני שמח. מתחילת העונה כולם יודעים שהמטרה שלנו היא פלייאוף עליון, יש פה קבוצה מצוינת, מאמן מצוין. הכינו אותנו טוב מאוד למשחק הזה, שהיה קשה מאוד. הרבה קבוצות יאבדו פה נקודות. אני לא מדבר כמעט השנה, יש לי הרבה מה להגיד, אבל אני אחכה עם זה. יש לי הרבה מה להגיד, אדבר כשיגיע הזמן. אני שמח, תודה לאל יש פה קבוצה טובה".

גידי קאניוק שחקן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
יש לו הרבה מה להגיד. קאניוק/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully