וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה: "באולד טראפורד אנחנו צריכים לתקוף, לתקוף ולתקוף"

כוכב מנצ'סטר יונייטד שוב ביקר באופן מרומז את סגנון המשחק ההגנתי של ז'וזה מוריניו: "קבוצות מפחדות ממנצ'סטר יונייטד שכל הזמן תוקפת. לקחנו רק ארבע נקודות במשחקי בית. זה לא מספיק"

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
זה פשוט לא עובד. פול פוגבה/GettyImages

המתיחות בין פול פוגבה לבין ז'וזה מוריניו שוב צפה מעל פני השטח. לאחר התיקו המאכזב (1:1) בשבת האחרונה מול וולבס הקשר הצרפתי השמיע ביקורת על סגנון המשחק של השדים האדומים. "כשאנחנו באולד טראפורד אנחנו צריכים לתקוף, לתקוף ולתקוף. אני חושב שקבוצות מפחדות ממנצ'סטר יונייטד שכל הזמן תוקפת. היו לנו שלושה משחקים בבית וצברנו בהם רק ארבע נקודות זה לא מספיק".

עם זאת פוגבה די הסכים עם מוריניו שטען לאחר המשחק כי שחקנים היו "חסרי תשוקה". לדברי הקשר הצרפתי: "זה נכון שאולי בחלקים מסויימים של המשחק היינו צריכים להפגין יותר רעב. אולי הגישה באמת הייתה צריכה להיות טובה יותר ואם זה היה המצב באמת ייתכן והיינו נראים יותר טוב על המגרש".

מערכת היחסים בין מוריניו לבין פוגבה מתוחה מאוד ומיד לאחר הזכייה של צרפת במונדיאל הופיעו בעיתונות הבריטית והספרדית ידיעות על כך שהצרפתי מעוניין לעבור לברצלונה. עם זאת העסקה לא יצאה לפועל, פוגבה נשאר בשלב זה ביונייטד ונראה שגם המתיחות עם המנג'ר לא נעלמה לשום מקום.

עוד בנושא
דיווח: פאולו סוזה מועמד מוביל להחליף את אוזביו די פרנצ'סקו ברומא
הבת הסודית של סיטי: ג'ירונה, הקבוצה המיוחדת של קטלוניה
בברצלונה זעמו על האדום, בוסקטס: "צריך להשתמש נכון במערכת ה-VAR"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully