וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "הקבוצה מעל כולם, לא אתן שיהיו בעיות בחדר ההלבשה"

מכבי תל אביב ערכה מסע"ת לקראת המשחק מול מכבי נתניה (שבת, 20:30, ספ' 4), המאמן התייחס למלחמה על דקות המשחק: "אף אחד לא אמר לי בתחילת העונה שיש שחקנים שחייבים לשחק"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה מול מכבי נתניה (שבת, 20:30, ספורט 4) במסגרת המחזור הרביעי של ליגת העל. בפני הצהובים שבוע משמעותי, שיתחיל במשחק מול נתניה, יימשך בגמר גביע הטוטו ביום רביעי מול מכבי חיפה ויסתיים במשחק ליגה נוסף - דרבי - מול הפועל תל אביב. בתוך כך, ז'איר אמאדור צפוי לשוב מפציעה לאחר כחודש בחוץ, וכן נעשים נסיונות להכשיר את אנריק סבוריט, כדי שיוכל לנהל רוטציה עם אופיר דוידזאדה.

עוד בנושא
ז'איר אמאדור צפוי לפתוח מול נתניה, מאמצים להכשיר את סבוריט
סלובודן דראפיץ': "שמחים שקידמנו את סבע ומכרנו אותו בסכום גבוה"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

ולאדן איביץ' מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
רוצה לשמור על המקום הראשון. ולאדן איביץ'/יוסי ציפקיס

איל גולסה פתח ואמר: "מצפה לנו משחק קשה בשבת ואנחנו מתכוננים בהתאם. התחרות על ההרכב היא דבר מצוין, התחרות היא טובה לכולנו. זה מוציא מאיתנו דברים טובים וכולם רואים את זה. נכון שנתניה עוברת שינויים אבל גם בלי דיא סבע וערן לוי הם היו טובים ואני בטוח שהם יהיו טובים גם בלעדיהם".

"הקצב באימונים שלנו הוא קצב מצוין, הצוות החדש תמיד דורש מאיתנו לדחוף. אני שמח שאנחנו נראים טוב ואנחנו רוצים להשתפר. אנחנו רואים באימונים שאיביץ' מכניס לנו דברים טובים ושונים. זה הוסיף לנו המון שהשחקנים המושאלים חזרו".

ולאדן איביץ' התייחס ללו"ז הצפוף שמצפה לצהובים: "יש לנו לו"ז קשה אבל עשינו את זה בעבר. יש לנו 22 שחקנים מוכנים ואני לא מפחד. לסאבוריט יש פציעה בשריר, אבל הוא מוכן. הוא יתאמן ונראה איך הוא מרגיש. לגבי ז'איר אמאדור יש לו פציעה בכתף ובימים האחרונים הוא הרגיש כאבים".

על המשחק מול נתניה: "המטרה שלנו היא לקחת שלוש נקודות ואנחנו יודעים שאנחנו צריכים לעבוד קשה כדי להשיג אותן. הם החליפו הרבה שחקנים אבל עדיין יש להם שחקנים טובים, במיוחד בחלק הקדמי. נצטרך להיות מרוכזים במאה אחוז כדי לנצח את המשחק הזה".

על העובדה שהקבוצה לא התחזקה: "לא התחזקנו כי לא מצאנו מי שבוודאות יכול לחזק אותנו. לא נעשה חיזוק בשביל להגיד שהתחזקנו. אנחנו רק בהתחלה של העונה".

עוד באותו נושא

אסי רחמים: "איבדנו צלם אנוש? כל שחקן שעזב עשה את זה מרצונו"

לכתבה המלאה
אייל גולסה מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא מזלזל בנתניה. איל גולסה/יוסי ציפקיס

המאמן התייחס למתן חוזז, שבסופו של דבר נשאר בקבוצה: "הוא חתם על חוזה חדש וזו היתה החלטה שלי יחד עם המועדון. כי אני יודע מה האיכויות שלו, יש לנו 4-5 שחקנים בעמדה שלו והוא אחד מהם. הוא נלחם על הדקות שלו ואם הוא ימשיך לעבוד ככה הוא ישחק בוודאות. כשיש 5 שחקנים על שתי עמדות אתה צריך זמן לתת לכולם לשחק. אף אחד לא אמר לי בתחילת העונה שיש שחקנים שחייבים לשחק, השחקנים צריכים להילחם על המקום שלהם. הקבוצה היא מעל כולם, אני לא אתן שיהיו בעיות בחדר ההלבשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully