וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "שמחים שקידמנו את סבע ומכרנו אותו בסכום גבוה"

20.9.2018 / 13:40

מאמן מכבי נתניה דיבר לקראת המשחק נגד מכבי ת"א (ש', 20:30, ספ' 4) והתייחס לעזיבת הכוכב: "גם כשקוטיניו עזב את ליברפול כולם שאלו 'מה יהיה' ועכשיו הכל טוב. מאחלים לו בהצלחה"

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
נתניה ממשיכה הלאה. סלובודן דראפיץ'/ברני ארדוב

מכבי נתניה החדשה תציג את פניה ביום שבת הקרוב, אז תארח את מכבי תל אביב במסגרת המחזור הרביעי של ליגת העל (20:30, ספורט 4). היהלומים, כזכור, נפרדו מהכוכב דיא סבע שחתם מהפועל באר שבע. מלך השערים הצטרף לערן לוי, ששוחרר בקיץ, כמו גם לדן גלזר המושאל שחזר למכבי תל אביב, וכך למעשה נוצר מצב בו שלישיית הכוכבים של נתניה בעונה שעברה עזבה. את מקומם ינסו למלא שלושת המחליפים שהגיעו ביום האחרון של חלון ההעברות: גיא מלמד, סתיו פיניש ומוטי ברשצקי. עוד לפני המשחק מול מכבי תל אביב, נתניה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות.

המאמן סלובודן דראפיץ' פתח ואמר: "אנחנו ממשיכים הלאה. שמחים עם מה שיש לנו והדרך שעברנו. לפני שנתיים לא היה לנו שום דבר, ועכשיו מכרנו שחקן במחיר גבוה שיושקע בשחקנים טובים אחרים. המועדון נבנה בצורה הכי מקצועית שיש כמו בכל העולם. בליברפול קוטיניו נמכר ושאלו 'מה יהיה עכשיו', ואתם רואים, הכל טוב. המועדון בריא. יש לנו סגל רחב, אני מאמן בשחקנים שצירפנו. אנחנו שקטים כשאנחנו יודעים שדיא סבע לא איתנו והסיפור הזה הסתיים. אנחנו לא נראים הכי טוב שיש, אבל השחקנים רציניים ומתאמנים טוב ואני אופטימי".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
דרושים יהלומים חדשים: מכבי נתניה פותחת עידן חדש ומלא בסימני שאלה
שי ברדה אחרי ההפסד לקרית שמונה: "איבדנו את הדרך במחצית השנייה"

שחקן מכבי נתניה, ניקו אולסק. ברני ארדוב
"אנחנו יכולים לנצח ביום נתון כל קבוצה בארץ". ניקו אולסק/ברני ארדוב

על דיא סבע: "הוא סבל מפציעה קשה והפך אחרי שנתיים למלך שערים. אנחנו שמחים שקידמנו אותו ועכשיו מכרנו אותו בסכום גבוה. מוטי ברשצקי בא אליי, לחץ לי יד ואמר לי 'שלום, אני דיא החדש'. אנחנו מאחלים לו בהצלחה. לא ידענו איפה אנחנו עומדים עם כל הנסיעות שלו לחו"ל, אני שמח שהסיפור הזה הסתיים ואנחנו מרוכזים בהווה". על מכבי תל אביב: "היא לדעתי הקבוצה הטובה בארץ היום. אנחנו צריכים להרגיע את המערכת. ננסה לעשות תוצאה טובה ולגרום לקהל שלנו להתגאות בנו".

ניקו אולסק הוסיף: "ידענו שדיא יעזוב במוקדם או במאוחר. הוא הוכיח את עצמו ומגיע לו להתקדם, הוא השחקן הטוב בליגה. אנחנו שמחים בשבילו ומאחלים לו בהצלחה. כעת יש לו מחליפים שיצטרכו להיכנס לנעליו ואנחנו צריכים לנוע קדימה". על מכבי תל אביב: "הם משחקים טוב, יש להם ביטחון. אנחנו מאמינים בעצמנו. יש לנו שיטה וכישרון. אם אנחנו משחקים טוב, אנחנו יכולים ביום נתון לנצח כל קבוצה בארץ. אנחנו מוכנים לאתגר הזה".

עוד באותו נושא

דרושים יהלומים חדשים: מכבי נתניה פותחת עידן חדש ומלא בסימני שאלה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully