וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "שאף אחד לא ידאג, המעמד שלי עדיין מעורער"

מאמן עירוני קרית שמונה שפע הומור אחרי ה-0:1 מול מכבי נתניה: "עשינו המון שינויים והיה חשוב להוסיף תוצאה טובה לאווירה". גרסיה: "שמח מאוד". ברדה: "איבדנו את הדרך במחצית השנייה"

לוי גרסיה שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
לוי גרסיה חוגג את השער שלו/סוכנות ג'יני

עירוני קרית שמונה השיגה הערב (ראשון) את הניצחון הראשון שלה לעונת 2018/19 עם 0:1 קטן-גדול מבחינתה מול מכבי נתניה במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. שער של לוי גרסיה בדקה ה-60 סידר לצפוניים ניצחון בעוד הקבוצה של סלובודן דראפיץ' נותרה עם נקודה אחת בלבד ועם הרבה מאוד דאגות לקראת ההמשך.

עוד בנושא:

עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 את מכבי נתניה
דיא סבע עבר בדיקות רפואיות בהפועל באר שבע
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

חיים סילבס מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
במצב רוח טוב. סילבס/סוכנות ג'יני

מאמן עירוני קרית שמונה חיים סילבס אמר בסיום: "היה ניצחון קשה מאוד, זו תקופה של תחושות רעות שעברה על המועדון. עשינו המון שינויים והיה חשוב להוסיף תוצאה טובה לרוח של השינוי. לא היה פה כדורגל גדול ואני מודע לכך שהמשחק יכול היה להיגמר בתוצאה הפוכה, היה משחק שקול ויכולנו גם להפסיד. אני שמח שהראינו אופי. אנחנו לא אוהבים את זה שאנחנו יורדים נמוך מדי לקראת הסיום. ניקח את ערב הגיבוש הזה ונלך הלאה". על השוער: "אי אפשר לשים את הבעיה על מישהו אחד, היו מספר דברים שחשבנו שלא עבדנו והמשכנו הלאה. עשינו את השינוי וכל המערכת עבדה קשה כדי להביא משהו אחרי שהאסלביינק עזב. אני מקווה שאיזי שמח, אבל אני רוצה להרגיע את כולם ולהגיד לכל מי שדאג שהמעמד שלי עדיין מעורער, אל תדאגו".

לוי גרסיה, שכבש את השער היחיד במשחק, אמר: "זה תענוג להיות בישראל, זו הרגשה נהדרת בשבילי ובשביל הקבוצה ואני שמח לכבוש את השער הראשון שלי. נייג'ל הוא חבר שלי ואני אומר תמיד שיש תחרות. אני מקווה שאוכל להמשיך בכושר הזה וננסה להשיג שלוש נקודות".

המאמן המשותף של מכבי נתניה שי ברדה הוסיף: "אנחנו מאוכזבים, המחצית הראשונה הייתה טובה, אבל בשנייה איבדנו את הדרך. אנחנו ממשיכים הלאה, צריך למצוא פתרונות. מכבי נתניה זה מועדון גדול ואני בטוח שאם מצאנו פתרונות בשנתיים האחרונות, נדע למצוא פתרונות גם הפעם. בכדורגל הדברים דינמיים, ננסה למצוא את הפתרונות ולא לאבד את הדרך שלנו. נתניה תהיה קבוצה טובה. זה תהליך, אני מקווה שנוכל לצאת מפתיחת העונה הלא טובה". על דיא סבע: "אני מאחל גמר חתימה טובה לכולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully