וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי רחמים: "איבדנו צלם אנוש? כל שחקן שעזב עשה את זה מרצונו"

מנכ"ל הפועל באר שבע הגיע למסיבת העיתונאים ודיבר על השבועות הסוערים שעברו על המועדון: "עשינו הרבה טעויות ושילמנו על זה ביוקר". על בן שהר: "יישפט רק מבחינה מקצועית"

מערכת וואלה

הפועל באר שבע עורכת היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הבית נגד בני יהודה ביום שני (20:00, ספורט 4). מלבד זאת, מדובר במסיבת עיתונאים מעניינת במיוחד לאור הצהרתו של מאמן הקבוצה ברק בכר, שאמר אחרי ההפסד למ.ס. אשדוד ש'השבוע נקיים מסיבת עיתונאים ונסביר את כל השינויים שעשינו'. כזכור, האלופה עברה קיץ מטלטל וסוער שכלל מהפכה גדולה, הבאת שחקנים ושחרורם עוד באותו החלון ומספר עסקאות גבוה מהרגיל.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
בן ריינסטרה: "סירבתי להפועל באר שבע כי זו עיר באמצע המדבר"
סבע: "מחכה להרעיד את המדינה". מיגל ויטור יצא מהקפאה

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע מסיבת עיתונאים. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה
ברק בכר/מערכת וואלה, אסף חיימוביץ'

מאמן באר שבע ברק בכר אמר לקראת המשחק מול בני יהודה: "בלי קשר לבני יהודה, ואנחנו מכבדים אותם מאוד, כל משחק הוא קשה, בטח לאור פתיחת העונה הלא טובה שלנו. בני יהודה יודעת להקשות על כל קבוצה, היא יודעת להסתגר ולצאת למתפרצות. מה שכן מעודד זה שגם במשחק האחרון קבוצה התגוננה מולנו והצלחנו להגיע להמון מצבים. אני מאמין שאם הפעם נגיע לכל כך הרבה מצבים גם נכבוש וננצח. יש כיוון חיובי, כמו שאמרתי כבר לפני המשחק הקודם ואחריו. הבאנו חיזוק טוב, זו קבוצה מחודשת. החוכמה היא לחבר בין הכלים החדשים ואני מקווה שנראה את זה כבר ביום שני.

אם ננצח בשני המשחקים הקרובים, נהיה במאזן יותר טוב מאשר בעונת האליפות הראשונה שלנו. התחלנו פחות טוב, אבל אנחנו מאמינים מאוד בסגל ובצוות פה. ראינו שהקהל דחף במשך 90 דקות ולמרות ההפסד ידע לתמוך בשחקנים. נשתדל להביא את כל הדברים החיוביים שראינו במשחק הקודם ושזה יבוא לידי ביטוי במשחק הקרוב. נעשה את מה שאנחנו חושבים, נצוות את השחקנים כמו שאני אחשוב שהכי נכון לקבוצה. יש לנו כמה אימונים עכשיו כדי לראות איך אנחנו מחברים את כולם ביחד". על בן שהר: "הוא שייך להפועל באר שבע, תראו אותו משחק, כן".

בכר המשיך ואמר: "במשחקים הראשונים הייתה מחויבות ולא הייתה יכולת טובה. אני מקווה שנמשיך להביא את הדברים האלה, אבל צריך להביא דברים נוספים. זו המטרה שלנו במשחק הבא, להמשיך עם המחויבות והאגרסיביות. אנחנו משחקים נגד קבוצה קשה מאוד ונצטרך להיות חכמים במשחק הזה". על הפציעות: "אורן ביטון עדיין בתהליכי שיקום, לואי טהא סובל מרגישות בברך וכל השאר בסדר חוץ מעדן בן בסט שסובל מכיווץ קל. דור אלו אמור לחזור לאימונים בהדרגה, הוא בכיוון הנכון".

מגן באר שבע בן ביטון: "לפעמים צריך לרענן מעט ואני חושב שהשינויים היו מהלך חיובי. עכשיו חובת ההוכחה עלינו ואנחנו צריכים להביא תוצאות. מבחינה מקצועית וחברית לא קל שחברים עוזבים. במקצוע אתה מכיר הרבה חברים ושחקנים והמקצוע הזה לוקח אותך למקומות שאתה לא יודע מה יהיה. אנחנו מאחלים לכל השחקנים שעזבו בהצלחה ואנחנו נשארים איתם בקשר. הדברים הולכים לנו יותר קשה, זה לא סוד. אנחנו לא מרוצים מהתוצאות וגם ברוב המקרים מהיכולת. אני חושב שבמשחק האחרון נראינו טוב. מי שמבין בכדורגל ראה קבוצה שיוזמת, מגיעה למצבים והיה חסר לנו הגרוש ללירה. יש לנו הרבה זמן לתקן ואני מקווה שנעשה את זה כבר בשני".

עוד באותו נושא

בן ריינסטרה: "סירבתי להפועל באר שבע כי זו עיר באמצע המדבר"

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע, בן ביטון שחקן הפועל באר שבע, אסי רחמים מנכ"ל הפועל באר שבע מסיבת עיתונאים. אסף חיינוביץ', מערכת וואלה
בכר ואסי רחמים/מערכת וואלה, אסף חיינוביץ'

מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים אמר: "בשנים האחרונות הכנו את הקבוצה לשלוש מסגרות והצלחנו להעפיל לשלב הבתים, מה שלא קרה השנה. היה סגל רחב מאוד שייצג אותנו בכבוד גם במפעל האירופי וגם זכה להישגים מרשימים בליגה. הסגל שבר כל שיא אפשרי. השנה זה לא צלח ולא עלינו לשלב הבתים של הליגה האירופית ונשרנו יחסית מוקדם לעומת השנים שעברו. זה חייב אותנו לעשות שינויים, לא יכולנו להתמודד עם סגל ארוך כל כך. עשינו כמה טעויות בקיץ האחרון ושילמנו על זה מחיר כבד. גם בהדחה המוקדמת וגם מחיר כלכלי. לטמון את הראש אחרי כישלון כזה זו הטעות הכי גדולה. לפעמים תהליכים כאלה הם לא קלים, אבל צריך לעשות אותם. אנחנו מועדון מקצועני שצריך לספק תוצאות ויכולת וצריך לעמוד מול הקהל שלנו ולהגיד: טעינו. ולהמשיך הלאה".

על בן שהר אמר רחמים: "בן שהר לא מזמן החוזה שלו הוארך בהפועל באר שבע וזה מצביע על הערכה רבה שיש כלפי בן והתרומה שלו בשלוש האליפויות האחרונות. זו הנקודה המרכזית שאולי שכחנו בדרך. יחד עם זאת המועדון הבהיר את עמדתו לגבי אמירות כאלה או אחרות של מקורבים לשחקן, ולאו דווקא בנוגע לבן אלא גם שחקנים אחרים. בן הוא שחקן של הפועל באר שבע וההתייחסות כלפיו תהיה מקצועית כמו כל שחקן אחר בסגל". על ענייני הפייר פליי של פיפ"א אמר רחמים: "אנחנו תמיד עם היד על הדופק ואנחנו בודקים את עצמנו גם בעניינים הפיננסים כדי להמשיך ולשמור על חוקי המשחק".

על שמואל שיימן: "בעמדת המגן השמאלי לצערנו אורן ביטון נפצע וכנראה שהפציעה לא רצינית כמו שסברנו. את קורהוט החזרנו בעקבות הפציעה של אורן וברגע שהבנו שהפציעה של אורן כנראה לא כל כך משמעותית ובהתאמה לקיצור הסגל והחיזוק שלו במקומות בו רצינו להתחזק, היינו צריכים לעשות התאמות. במסגרת אותן התאמות, אז ברגע שלשמואל הייתה הצעה טובה מבית"ר ירושלים, אי אפשר היה למנוע את זה".

על הקשר עם בית"ר ירושלים והבעלים החדש שלה משה חוגג, אמר רחמים: "אם אתחיל למנות פה את מספר השחקנים שרכשנו מקרית שמונה, מכבי נתניה, מכבי פתח תקוה, נבין שהדברים האלה קשקוש. בית"ר ירושלים היא מועדון גדול בכדורגל הישראלי. כל העסקאות שאנחנו עושים הן ענייניות ומקצועיות. כך היה וכך יהיה ולא משנה מה זהות המועדון. לא הגענו מוכנים לעונה הזו, כל הסבר אחר יהיה לא נכון. אנחנו היינו צריכים כנראה סטירה כדי להתעורר, אנחנו לא יודעים הכול ולא המצאנו הכול. יש את הסיבות האובייקטיביות של הצלחה כשאתה גדול וחזק ואז הכול קשה יותר. טעינו לא פעם ולא פעם בהכנה. חובת ההוכחה עלינו כדי להפנים את הטעויות האלה ולדאוג שהן לא יחזרו. ברור שהתקציב יעלה בגלל כל השינויים שעשינו. אנחנו בתהליך של למידה ואני בטוח שכבר השנה נראה את התוצאות של השינויים האלה ובטח ובטח בעתיד".

בן שהר שחקן הפועל באר שבע מול מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
בבאר שבע לא היו מרוצים מההתנהלות סביב בן שהר/יוסי ציפקיס

על ג'ון אוגו: "הצענו לו להאריך את החוזה, הוא אחד השחקנים הטובים שהגיעו לשחק אצלנו. אנחנו נשמח מאוד אם הוא יבחר להאריך את ההסכם איתנו. כרגע הוא החליט לחכות. אם הוא יחליט שהוא רוצה להיות פה, יותר מנשמח. אם הוא יחליט שמיצה ורוצה ללכת לכיוונים אחרים, נראה מה עושים". על גיא חיימוב: "הוא תרם רבות להפועל באר שבע, הוא היה בשנה האחרונה של החוזה וכך גם דודו גורש. בשנים האחרונות היו שני שוערים בכירים בתפקיד כל כך חשוב. כדי לשמור על שני שוערים ברמה גבוהה, הייתה כוונה ורצון להתחזק בשוער נוסף. גיא חיימוב נקנה בסכום כסף לא מבוטל מקרית שמונה, שוחרר בחינם ומרוויח כנראה יותר כסף ומצא בית טוב. לפעמים דברים קורים. תהליכים כאלה לפעמים כואבים ולא נעימים, אבל בטח ובטח לא הייתה כוונה לפגוע בגיא וכאן המקום לאחל לו הצלחה בהמשך הדרך".

"הבהרנו שלא נסבול התנהגות כמו זו שהייתה מצד מקורבים של בן. גם המועדון לפעמים נפגע כשהוא בתוך כל העשייה צריך לנטרל רעשים. אמרנו באמירה ברורה שלא נסבול התנהלות כזו וזה תקף לכל השחקנים. כרגע בן איתנו וההתנהלות וההתעסקות צריכה להיות במגרשו של המאמן והצוות המקצועי בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully