וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבע: "מחכה להרעיד את המדינה". מיגל ויטור יצא מהקפאה

18.9.2018 / 13:12

החלוץ נפרד מאוהדי נתניה ושלח מסר: "כל שחקן רוצה להצטרף להפועל באר שבע". האלופה מימשה את האפשרות להחזיר את הפורטוגלי הפצוע לסגל. ברקת: "שינינו מדיניות, בסוף נצא נשכרים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

דיא סבע יוכל לצאת לסין תמורת 3.5 מיליון יורו, כך סוכם בינו לבין הפועל באר שבע בחוזה עליו חתם החלוץ אתמול (שני). סבע התעקש להכניס סעיף יציאה לחו"ל, ובסופו של דבר הגיעו הצדדים לפשרה מתוך הבנה שאם יימכר בסכום כזה כל הצדדים ירוויחו - האלופה תכניס כסף גדול, וגם החלוץ ישתדרג כלכלית.

זו הפעם הראשונה בשנים האחרונות שאלונה ברקת מסכימה להכניס סעיף יציאה בחוזה של שחקן. לשם השוואה, אפילו המאמן ברק בכר שנחשב לעמוד תווך בהצלחה לא קיבל סעיף כזה.

על פי גורמים המעורים בפרטים, מחלוקת קטנה נוספת שדחתה מעט את החתימה של סבע בקבוצה הייתה סביב דלקת חוזרת של השחקן בשרירים ובפרקים, שהעלתה את סכום הביטוח עליו. בבאר שבע סירבו להתייחס לנושא זה מפאת סודות רפואית, אולם כך או כך גם הסוגיה הזו נפתרה בסופו של דבר.

עוד בנושא

הפועל באר שבע רכשה את דיא סבע תמורת 2.2 מיליון יורו
סיכום החלון: הפועל באר שבע הוציאה למעלה מ-4 מיליון יורו
החלון נסגר: בן שהר נשאר בבאר שבע, גיא מלמד בנתניה

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הפעם הוא יחזיק בלי להיפצע? מיגל ויטור/ברני ארדוב

באר שבע פעלה אמש גם מאחורי הקלעים, והפשירה אמש את מיגל ויטור שחזר להיות חלק מהסגל. כזכור, אחרי שז'וליאן סטו הוחתם, באר שבע קיבלה אישור מיוחד מההתאחדות להפשיר את ויטור עד תום מועד ההעברות הנוכחי או מועד ההעברות בינואר. בבאר שבע הבינו אתמול שלא יחתימו בלם זר נוסף והפשירו את ויטור הפצוע, שמתאושש מהר מהצפוי. באר שבע מקווה שכבר בסוף חודש נובמבר הבלם הפורטוגלי יחזור לפעילות.

במועדון היו מרוצים מההחתמות האחרונות, אך מנגד שחקנים רבים הבהירו שכעת המערכת עומדת בפני מבחן עצום. "היו לא לא מעט שחקנים שנשארו אחרי שכבר הבינו שיאפשרו להם לעזוב. עכשיו יצטרכו להרים אותם מנטלית, וזה לא פשוט", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "יש לנו מבחן רציני העונה ונקווה שלא ייקח יותר מדי זמן עד שנתחבר".

עוד באותו נושא

וואלה, אני כבר לא זוכר מה עשיתם בקיץ האחרון: ניסינו לעשות סדר במהלכים של באר שבע

לכתבה המלאה

דיא סבע נפרד מנתניה והעביר מסר: "מחכה להרעיד את המדינה"

דיא סבע פרסם פוסט אינסטגרם נרגש לרגל ההצטרפות להפועל באר שבע והפרידה ממכבי נתניה.

"אחרי קיץ מטורף, לילות ללא שינה וימים של חוסר וודאות וטיסות לכל מקום אפשרי, בסוף נחתתי בבאר שבע. זאת ההחלטה שקיבלנו (אני ומכבי נתניה)", כתב. "קשה לי לסכם ולכתוב מה עברתי במכבי נתניה. עברתי דברים ששחקן כדורגל עובר בקריירה שלמה - פציעה קשה, ירידת ליגה, עליית ליגה, ושנה קסומה שכל המדינה דיברה עליה. זה הזמן להגיד תודה ענקית על כל דקה ושניה שעברתי איתכם. ברחוב, בעיר, במגרש ובכל מקום אפשרי. מהרגעים הקשים עד הרגעים הכי טובים. תודה לקהל שנתן לי חום ואהבה בכל משחק ונתן לי להרגיש בבית, לכולם כולל כולם. זה קשה, אבל יש דברים בחיים שאין מה לעשות וצריך להתרגל למציאות. בסופו של יום מכבי נתניה הייתה לפני דיא סבע ותהיה גם אחריו, ויש את האנשים הכי טובים במועדון הזה כדי לדאוג שזה יקרה.

"העסקה הזאת הייתה חייבת לצאת לפועל למען כל הצדדים והיא טובה לכולם. לבוס של מכבי נתניה אייל סגל ולאיש שאחראי לכל מה שקורה במועדון הזה ניב גולדשטין - גם מילת תודה לא תספיק על מה שעשיתם בשבילי. אין אנשים כמוכם, הנכס של המועדון. סלובו, שי והצוות המקצועי תודה על ההזדמנות, האמון ותחושת הביטחון שנתתם לי שעזרו לי להוציא את כל הפוטנציאל שיש לי וכולם דיברו עליו. ובסוף תודה לכל השחקנים שהיו חלק בשנתיים האחרונות מהמסע המטורף הזה ועזרתם לי להגיע לאן שהגעתי ולזכות במלך השערים ובשחקן העונה.

"אני עוזב היום בית ומשפחה. בכל דבר יש סוף, וכל פרידה היא קשה. אוהב את כולם ומאחל לכם הצלחה מכל הלב. עכשיו אני מצטרף למועדון חדש-ישן, שהיום כל שחקן רוצה להגיע אליו ולהיות חלק ממועדון מפואר ומוביל בכדורגל הישראלי.

"נרגש לחתום ולפגוש שוב את אוהדים והאנשים הטובים שיש במועדון הזה, מרגיש את הטירוף שיש בעיר ומחכה כבר ליום שני לעלות על הדשא בטרנר, ולהרעיד את כל המדינה".

אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
הפועל באר שבע משנה קו חשיבה. אלונה ברקת/יוסי ציפקיס

עוד בבאר שבע: בעלי הקבוצה אלונה ברקת פרסמה היום פוסט הבהרה בפייסבוק לאירועים האחרונים, והסבירה ש"מהפכת השחרורים" נובעת מהחלטה של המועדון לשנות מדיניות.

"בשנה וחצי האחרונות הובלנו מדיניות של סגל רחב, משופע בשחקנים רבים שמתחרים על מעט עמדות, מדיניות שהצליחה כאשר התחרינו הן בליגה והן באירופה והעומס היה גדול. העונה, כאשר לא הצלחנו להעפיל לשלב הבתים, המדיניות הזו אינה רלוונטית ואינה נכונה, לא למועדון ולא לשחקנים", כתבה ברקת, שנמנעה מלקיים מסיבת עיתונאים ולהשיב לשאלות בנוגע למהלכים האחרונים.

"כמוכם, גם אנחנו הבחנו שלמרות ההגדלה המשמעותית בתקציב, במקום שנמשיך להתקדם ולהשתפר, לא התקדמנו כמו שרצינו", הוסיפה. "אם שאלתם את עצמכם מה ההסבר למהפכת השחרורים וההחתמות שהובלנו בשבועיים האחרונים, ההסבר הוא פשוט: החלטה מושכלת של ההנהלה לשנות מדיניות, מוקדם ככל שניתן. שחררנו שחקנים, מהטובים שיש בכדורגל הישראלי, במקומות שהיינו צריכים לדלל, והחתמנו רק איפה שהיינו חייבים לחזק".

"למרות שאני מאמינה בכל ליבי שבטווח הארוך כולם יצאו נשכרים מאירועי השבועיים האחרונים, אני רוצה להתנצל מעומק הלב בפני מי שנפגע. זהו תהליך כואב, יקר ומעורר אמוציות, אבל הכרחי ונכון גם למועדון וגם לשחקנים.

"מי שנח על זרי הדפנה לא יגיע לפסגות אליו הוא שואף להגיע. כמו תמיד, כל החלטה מתקבלת כשטובת המועדון לנגד עינינו".

דיא סבע שחקן הפועל באר שבע עם הבעלים אלונה ברקת עם נרמין סבע. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
המהלך האחרון היה גם היקר ביותר. אלונה ברקת עם דיא סבע/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע

המהפכה בהפועל באר שבע

הגיעו:

דיא סבע - מכבי נתניה
אריק סאבו - בית"ר ירושלים
אוהד לויטה - מכבי חיפה
נייג'ל האסלביינק - עירוני קרית שמונה
אריאל הרוש - אנורתוזיס
חן עזרא - בית"ר ירושלים
שמואל שיימן - הפועל חיפה (שוחרר)
יאניס אנסטיס - א.א.ק אתונה (שוחרר)
ז'וליאן סטו - נאנסי
עדן בן בסט - הפועל חיפה

עזבו:

אליניב ברדה (פרש)
גיא מלמד
אנתוני וואקמה
דן איינבינדר
דודו גורש
שמואל שיימן
יאניס אנסטיס
תומאש פקהארט
גיא חיימוב
מוחמד גדיר
עמראן אלקרינאוי
וובה בראון
איסק קואנקה
ואדים מנזון
מהראן ראדי
איתמר שבירו
גל נבון

(עדכון ראשון: 7:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully