וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה, אני כבר לא זוכר מה עשיתם בקיץ האחרון

מחתימים ומשחררים. מבטיחים אבל לא תמיד מקיימים. רבים, חוטפים, מתאוששים, מתקנים, מעיפים. כמות האירועים שהתרחשה הקיץ בהפועל באר שבע יכולה להספיק לעשור שלם. אורן יוסיפוביץ ניסה לעשות סדר וקיבל כאב ראש. עד ההחתמה הבאה

צילום: בני בן סימון, עריכת וידאו: תומר לוי

אוטוטו נסגר חלון ההעברות הקיצי, ולאף קבוצה בליגת העל לא היתה תקופה סוערת כל כך כמו לאלופה הפועל באר שבע. למעשה, קשה להיזכר במועדון שהפך את פניו בצורה כזו, שעבר כל כך הרבה טלטלות מקצועיות בקיץ שלאחר זכייה באליפות. מצורפת כאן למטה מן רשימת מכולת של התרחשויות באר-שבעיות מאז הנפת הצלחת במאי האחרון ועד המו"מ, שאולי בעת קריאת שורות אלה הפך הדוק יותר, בין המועדון למלך השערים של העונה החולפת, דיא סבע.

באר שבע זכאית לכל מילת ביקורת שנכתבה אודותיה בקיץ זה, שכן באופן ברור טעו שם בהרבה החלטות שנתקבלו - ויותר מכך אולי, בהחלטות שלא התקבלו בזמן. האלופה גם מקבלת מחמאה - נראה שבהנהלה ובצוות המקצועי לפחות הבינו שטעו, הודו בטעות ועתה מנסים לתקן. איך הקבוצה תיראה ב-17 בספטמבר, יום סגירת החלון, והאם התיקון המאוחר והמהיר יסייע לזכייה באליפות רביעית ברציפות, הישג שלא נרשם בישראל מאז ימי הפועל פתח תקוה העליזים? אלו שאלות שנוכל לענות עליהן רק בהמשך. בינתיים, קצת סדר בסחרור - להלן הקיץ המופרע של הפועל באר שבע.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
מחצית מכרטיסו של אריק סאבו נשאר אצל בית"ר ירושלים
דיווחים חיים לקראת משחקי שבת: קנדיל ודוידזאדה צפויים לפתוח אצל איביץ', אלחמיד חוזר בבאר שבע
קלינגר: "לקחתי קשה את ההפסד להפועל ת"א, מקווים לחזור למומנטום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully