וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שב לבירה: דן איינבינדר חתם לשלוש שנים בבית"ר ירושלים

14.9.2018 / 14:10

הקשר חוזר למועדון נעוריו לקנדציה שלישית ועשוי לפתוח בהרכב כבר במשחק הקרוב מול הפועל חיפה (שני, 21:00, ערוץ הספורט). מחצית מכרטיסו של אריק סאבו תישאר של בית"ר, שתרוויח ממכירה עתידית. הקבוצה תפנה לבאר שבע בנוגע לדור אלו

עריכת וידאו: ניר חן

דן איינבינדר חתם היום (שישי) על חוזה לשלוש שנים בבית"ר ירושלים, ובכך הוא שב לקנדציה שלישית במועדון בו גדל. איינבינדר הוא השחקן השלישי במספר שעובר מהפועל באר שבע לבית"ר בפחות מעשרה ימים. החתימה על החוזה הגיעה לאחר שסוכנו של השחקן, אבי נמני, גישר בין הקבוצה לאיינבינדר ואביו. הקשר לא השתתף באימון הקבוצה היום, אך גיא לוזון שוקל בחיוב את האפשרות לפתוח איתו כבר במשחק הקרוב מול הפועל חיפה (שני, 21:00, ערוץ הספורט).

השחקן חתם בקבוצה למרות הודעות נאצה שקיבל מצד אוהדים, במועדון התייחסו לכך ואמרו: "יש קומץ של אוהדים שחושב שיוכל להתערב ולהחליט מי ישחק כאן. התקופה הזאת נגמרה". הקשר שנפגע ממבול ההודעות אמר לאנשי בית"ר: "שיביאו את כל מי שהיה מעורב לפני שנה וישאלו אותם, הם יודעים טוב מאוד שלא קיבלתי שום הצעה מבית"ר. הייתי מוכן להישאר בפחות כסף, אבל הראו לי את הדלת החוצה". ייתכן כי השחקן והמועדון יתייחסו לנושא בקרוב כדי להרגיע את הרוחות.

עוד בנושא

חוזר לבית וגן: דן איינבינדר סיכם לשלוש שנים בבית"ר ירושלים
בית"ר הסכימה להשתתף בשכרו של ז'אורז'יניו, הפועל תל אביב עדיין מסרבת
באר שבע הודיעה: אריק סאבו חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת

דן איינבינדר בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
לוזון מתכוון להשתמש בו מהר מאוד. איינבינדר במדי בית"ר/יוסי ציפקיס

עסקת איינבינדר קשורה כמובן גם לעסקת אריק סאבו, שעשה את הדרך ההפוכה והצטרף להפועל באר שבע. בסופו של דבר בית"ר תשלם לפאוק סלוניקי את הפיצוי עבור כרטיסו של השחקן (כ-265 אלף יורו) כאשר באר שבע תשלם חלק מהסכום בהמשך. במסגרת העסקה נשאר מחצית מכרטיסו של סאבו אצל בית"ר, כך שאם יימכר לחו"ל בעתיד הקבוצה מהבירה תגרוף רווחים נאים.

כעת בית"ר מנסה להחתים חלוץ לפני תום מועד ההעברות. בקבוצה עוקבים אחר ההתפתחויות בגזרת בן שהר ובכל מקרה יודעים שבאר שבע לא תשתתף בשכרו אם מכבי תל אביב תנסה לצרפו. בין באר שבע לבית"ר יש הבנות בנוגע להשתתפות האדומים בשכרו של החלוץ, אך בשלב זה שהר מתעקש להישאר בשורות האלופה.

גם גיא מלמד סומן על ידי בית"ר, אך ייתכן שבעסקה אפשרית על דיא סבע הוא יעשה את הדרך מהפועל באר שבע למכבי נתניה. האופציות הנוספות של בית"ר היא לצרף חלוץ ישראלי פחות בכיר או לזמן להתרשמות זרים חופשיים לאחר סגירת החלון.

עוד בבית"ר: אנטואן קונטה יעבור סדרת בדיקות מקיפה כדי לגלות מהו מצבו הרפואי האמיתי. אם קונטה ייאלץ להיעדר תקופה ארוכה, עלתה אתמול האפשרות לבקש מהפועל באר שבע את דור אלו, אפילו בהשאלה עד לתום העונה. אופציה נוספת היא שבית"ר תחתים את עוז ראלי שמתאמן עם הקבוצה עד שקונטה יתאושש.

שחקן הפועל באר שבע דור אלו. יוסי ציפקיס
השחקן הבא שיעבור מבאר שבע לבית"ר? דור אלו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully