וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הודיעה: אריק סאבו חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת

13.9.2018 / 17:12

האלופה הכריזה שהסלובקי חתם בקבוצה ויעמוד לרשות הצוות המקצועי כבר במשחק מול מ.ס. אשדוד בשבת (20:30). האסלביינק: "הגעתי הנה כדי להוכיח את עצמי ולזכות בתארים עם הקבוצה"

צילום: בני בן סימון, עריכת וידאו: תומר לוי

הפועל באר שבע הודיעה היום (חמישי) כי אריק סאבו חתם אצלה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת ויעמוד לרשות הצוות המקצועי כבר במשחק מול מ.ס. אשדוד בשבת הקרובה. כבר הבוקר הודיעה האלופה כי הקשר סיכם במועדון במתווה של שנתיים עם אופציית הארכה, אחרי שסוכמה סופית העברתו מול בית"ר ירושלים.

ביום שלישי בערב פרסמנו: הפועל באר שבע חוזרת לאופציית אריק סאבו

"הבוקר יעבור הסלובקי את הבדיקות הרפואיות ואחריהן יחתום במועדון ויעמוד לרשות הצוות המקצועי כבר ביום שבת הקרוב", הבהירו בבאר שבע. בסביבתו של השחקן טענו כי עדיין יש פרטים קטנים מאוד לסגור סופית לפני החתימה הרשמית, אך ההערכה היא שרק משהו מאוד דרמטי ימנע זאת, ובמהלך היום העסקה אמורה להיות מושלמת רשמית, בתיווך סוכנו של הסלובקי שחר גרינברג.

יש לציין כי כרגע אין קשר לדן איינבינדר, שמנהל משא ומתן עם בית"ר ירושלים בנפרד, אך העסקאות לא קשורות אחת לשנייה.

סאבו (26) החל את הקריירה בספרטק טרנבה הסלובקית, וב-2015 עזב לפאוק סלוניקי, ממנה הגיעה לבית"ר ירושלים בקיץ 2016. בבירה הפך לאחד הזרים הטובים בליגה, ובנבחרת סלובקיה יש לו 12 הופעות רשמיות.

עוד בנושא

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
בית"ר ירושלים מקווה להשלים את עסקת דן איינבינדר עד סוף השבוע
יוסי בניון הבהיר למכבי פתח תקוה: "רוצה לעזוב". אבי לוזון הציע לו תפקיד מקצועי
בית"ר ירושלים הסכימה להשתתף בשכרו של ז'אורז'יניו, הפועל תל אביב עדיין מסרבת לעסקה

עדכון ראשון: 8:25

שחקן הפועל חדרה, אנז' פרדי פלומן, מול אריק סאבו, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
אתגר חדש. אריק סאבו/קובי אליהו

בין לבין, ערכה היום הפועל באר שבע מסיבת עיתונאים לקראת המשחק שלה מול מ.ס. אשדוד בשבת. המאמן ברק בכר אמר: "אורן ביטון פצוע וזו עובדה, אבל עדיין יש לנו תחליפים לעמדה הזו. קורהוט נכנס לכושר ויש עוד כמה אופציות לתפקיד הזה. יש עוד שני אימונים כדי לבחון ולראות מי ישחק. לואי טהא פצוע ולא מתאמן, נראה מה מצבו. שיר צדק כשיר, אריאל הרוש אמור להיות כשיר וגם כל השאר אמורים להיות כשירים. יש סגל טוב. אני מצפה לראות משהו חדש בקבוצה, רוח חדשה. נצטרך להביא משהו אחר לקבוצה. בשני המשחקים הראשונים נראינו לא טוב ולכן הבנו שאנחנו צריכים לעשות שינוי. אני רואה את השינוי באימונים האחרונים ומקווה לראות אותו גם במשחק בשבת".

על האסלביינק: "כולם ראו את היכולות שלו גם בעונה שעברה, לשמחתי נוצרה הזדמנות להביא אותו בשבוע האחרון ועשינו את זה. כל הכבוד להנהלה שעשתה את המהלך הזה ואני שמח שהוא כאן". לקראת אשדוד: "זה מגרש קשה וביתי מאוד, אנחנו תמיד מתקשים שם. צריך לעשות את הדברים בצורה נכונה יותר, להביא איכות ונבוא בכל הכוח כדי להשיג ניצחון ראשון. אני רוצה שהקהל שימלא את האצטדיון באשדוד יראה קבוצה שמרימה את הרמה והאגרסיביות. חשוב שנראה לקהל שיש כאן קבוצה שתחזור לעצמה ולמה שהרגלנו את הקהל לראות".

נייג'ל האסלביינק אמר: "הגעתי הנה כדי לזכות בתארים, מה שעשו כאן בשנים האחרונות. אנסה לעשות את המיטב כדי שזה יקרה. אני מכיר טוב את אנתוני וואקמה, שעשה כאן היסטוריה, אבל אני מסתכל רק עצמי ואני רוצה להצליח כאן. אני לא משווה בין הפועל באר שבע לקרית שמונה, באר שבע היא מועדון גדול יותר שנאבק על תארים. אני מכיר את כל השחקנים והצוות כאן, קיבלו אותי ואני מחכה להתחיל לשחק כבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully