וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים לא מוותרת על בן שהר, הפועל באר שבע עשויה לדרוש את אריק סאבו

הירושלמים מאמינים כי ניתן יהיה לצרף את החלוץ עד לתום החלון ביום שני, לאור ההבנות העקרוניות בין המועדונים. התקדמות גם בגזרת יוסי בניון. האלופה שוקלת שוב את אופציית סאבו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים לא מוותרת על בן שהר. במועדון מאמינים כי יהיה ניתן לצרף את חלוץ הפועל באר שבע עד לתום חלון ההעברות ביום שני הבא, לאחר שבשיחות בין הנהלות המועדונים הגיעו הצדדים להבנות עקרוניות בנוגע לחוזהו של השחקן. באר שבע אמורה להשתתף בשכרו של שהר, אך המעבר תלוי בהחלטת השחקן שבשלב זה לא ממהר לעזוב את האלופה. אגב, שהר אמר לשחקנים בבית"ר ירושלים: "לא אמרתי שאני לא רוצה לשחק בבית"ר, כל מה שאמרתי זה שאני לא מוכן שיעשו דברים בלי שאדע מהם".

במקביל, הפועל באר שבע שוקלת שוב את אופציית אריק סאבו ועשויה לדרוש אותו מבית"ר ירושלים, בלי קשר לעסקת שהר. בקבוצה רוצים מאוד לחזק את מרכז השדה, כשבימים האחרונים עלה שוב שמו של קשר נבחרת סלובקיה. בבאר שבע רצו מאוד לראות את דויד סימאו מגיע, אך בשלב זה בואבישטה מקשה מאוד על שחרורו ובאלופה בודקים אופציות נוספות, ביניהן סאבו.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
נייג'ל האסלביינק נפרד מקרית שמונה: "הרגשתי מוערך ונאהב בקבוצה"
אבי לוזון למשה חוגג: שניים מבין אינברום, וארן וקלטינס תמורת יוסי בניון
מכבי פתח תקוה: חביב חביבו נחת להתרשמות ובדיקות רפואיות

שחקן בית"ר ירושלים אריק סאבו חוגג. ברני ארדוב
הפועל באר שבע שוב מעוניינת. אריק סאבו/ברני ארדוב

בחזרה לבית"ר: במהלך החג אבי לוזון כבר נשמע יותר רגוע בנוגע לעסקת יוסי בניון וכבר החלו דיבורים על כך שפתח תקוה תקבל רק שחקן אחד בתמורה אליו, אך זה צריך להיות שחקן שמקובל על שני הצדדים, מה שלא קרה עד עכשיו. בניון ממשיך להפעיל לחצים לשחרורו, כאשר העניינים אמורים להיות מוכרעים לכאן או לכאן ביומיים הקרובים.

בנוגע לגזרת הזרים, בבית"ר בודקים אופציות במספר תפקידים, כולל קשרים אחוריים, שחקני כנף וחלוצים. גורם במועדון אמר: "אנחנו צריכים שחקנים שעובדים על המגרש, זה הדבר שהיה הכי בולט נגד חדרה".

אם שהר לא יגיע, גיא מלמד יחזור להיות אופציה. במועדון שללו כל אפשרות שעידן ורד יעבור למכבי חיפה והבהירו כי זה לא על הפרק בכל סוג של טרייד שיוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully