וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסלביינק נפרד מקרית שמונה: "הרגשתי מוערך ונאהב בקבוצה"

החלוץ שעבר לשורות הפועל באר שבע פרסם פוסט פרידה נרגש מהקבוצה הצפונית: "התקדמתי גם ככדורגלן וגם כבן אדם וזה בזכותכם. לעירוני קרית שמונה תמיד יהיה מקום מיוחד בלב שלי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נייג'ל האסלביינק שהשלים אתמול את המעבר שלו מעירוני קרית שמונה לאלופה הפועל באר שבע פרסם היום (שני) פוסט פרידה מהקבוצה של איזי שרצקי. החלוץ ההולנדי כתב: "בחיים אתה נדרש לקבל החלטה ואני החלטתי לסגור פרק יפה בקריירת הכדורגל שלי. קרית שמונה ואני למדנו המון במהלך השנה האחרונה. היו לי נפילות, אבל גם הרבה עליות והרגשתי חשוב, אהוב ומוערך על ידי אנשי הקבוצה".

האסלביינק המשיך וכתב: "עשיתי פה התקדמות גדולה גם כאדם וגם ככדורגלן וזה הרבה בזכותכם. אני רוצה להודות לשחקנים, מאמנים, הצוות הרפואי, למנהלים ולנשיא ולאחל כל טוב בהמשך. לאריות הכחולים תמיד יהיה מקום מיוחד בליבי.

ההולנדי בן ה-28 הצטרף לעירוני קרית שמונה בקיץ שעבר וסיים את העונה עם 9 שערים בכל המסגרות, 6 מהם בליגה. העונה הוא כבר הספיק לכבוש 4 שערים; 3 בגביע הטוטו ואחד בליגה - נגד באר שבע במחזור הפתיחה. הוא סיכם בשורות הקבוצה כבר לפני יותר משבוע, אולם חתימתו התעכבה בעקבות בעיה רפואית בלב עליה התריע מראש. האסלביינק נשלח לבדיקת מומחה, שתוצאותיה שהגיעו היום העלו ממצאים תקינים.

עוד בנושא
איתי שכטר: "עדיין יש אוהדים שלא מקבלים אותי, מקווה שאשנה את דעתם"
אחרי השער בנבחרת, בסרביה טוענים: סיידובה סומא מתקרב למכבי חיפה
אבי לוזון לחוגג: שניים מבין אינברום, וארן וקלטינס תמורת יוסי בניון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully