וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "עדיין יש אוהדים שלא מקבלים אותי, מקווה שאשנה את דעתם"

חלוץ מכבי תל אביב התראיין לאתר הרשמי של המועדון ודיבר על ההשתלבות ("באתי מוכן לתחרות"), יחס האוהדים: ("טעיתי בעבר") וההדחה מאירופה ("צריך לשים את זה בצד ולהמשיך הלאה")

צילום: דני מרון, עריכת וידאו: יאיר דניאל

חלוץ הרכש של מכבי תל אביב התראיין לאתר הרשמי של מכבי תל אביב ודיבר על מה שעבר עליו מהרגע בו הצטרף לצהובים. לדברי שכטר: "זו החלטה (להגיע למכבי תל אביב) שהלכתי איתה בלב שלם. נכון שהיו הצעות מעוד כמה מקומות. אבל ברגע שהבנתי שאני יכול להגיע למכבי תל אביב אחרי כמה שנים שהייתי בין לבין החלטתי להגיע. ידעתי מהתחלה שיהיה פה סגל גדול ותהיה לי תחרות לאורך כל העונה אבל מי שאוהב אותי יודע שאני בא לתחרות ואוהב אתגרים ומוכן לזה. אני שמח על ההחלטה להגיע לפה.

"קיבלו אותי מהתחלה בחום ואהבה. רוב הקהל גם. נכון שיש חלק שעדיין מקבלים פחות. אני יכול להבין אותם. אעשה הכול לשנות את זה כדי שביום מן הימים הם יעודדו אותי. אני יודע שיש אמוציות ובכדורגל דברים עפים. אני אמרתי שטעיתי בנושא הזה. ברגע שהגעתי לפה ידעתי שאני אתן הכול למועדון הזה".

על הקריירה שלו באופן כללי אמר שחקן ההתקפה: "אני מסופק בקריירה שלי אבל ברור שכל ספורטאי שואף תמיד ליותר. הייתי מצפה מעצמי להיות עם עוד אליפות לפחות, אולי עם עוד איזה גביע או שניים. הגעתי למכבי תל אביב כדי לזכות בתארים הגדולים האלו. אחרי שעפנו מאירופה זה נותן לך עוד דרייב להתרכז במטרה, והמטרה הגדולה היא להחזיר את האליפות למכבי תל אביב".

עוד בנושא
האסלביינק נפרד מקרית שמונה: "הרגשתי מוערך ונאהב בקבוצה"
מייקל אוניל: "ישראל דומה לנו. גם להם יש שאיפות להגיע לטורניר גדול"
אחרי השער בנבחרת, בסרביה טוענים: סיידובה סומא מתקרב למכבי חיפה

איתי שכטר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בסך הכול מסופק מהקריירה. איתי שכטר/ברני ארדוב

על ההדחה בפלייאוף הליגה האירופית אמר שכטר: "בכדורגל יש דברים כואבים ועכשיו אנחנו בצד שקיבל את המכה הפחות נעימה. מכבי תל אביב יותר טובה מהנורבגים. מכבי תל אביב שלוש שנים ברצף אני חושב כבר הייתה בשלב הבתים באירופה ואני הרבה זמן לא הייתי. לא ציפינו לזה. אבל בכדורגל צריכים להיות מוכנים לרגעים כאלו. אם נמשיך להסתכל על זה, זה יכול לקחת אותנו גם לליגה. צריך לשים את אירופה בצד וללכת בליגה".

שכטר התייחס גם לתחילת העונה של הצהובים ואמר: "אני מצפה שנמשיך להיות קבוצה שמחה ודינמית. צריך להשתפר בהרבה מובנים, אך יחסית לנקודת ההתחלה אנחנו נראים טוב.

"כדורגל בשבילי זה כל עולמי", סיכם שכטר, "אני לא רואה את עצמי נפרד מהכדורגל. אני רואה את עצמי ממשיך בתחום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully