וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השער בנבחרת, בסרביה טוענים: סיידובה סומא מתקרב למכבי חיפה

שחקנה של פרטיזן בלגרד העניק לנבחרת גינאה ניצחון 0:1 על הרפובליקה המרכז אפריקאית ולטענת הסרבים יגיע לישראל במהלך השבוע שנותר עד לסגירת חלון ההעברות כדי להצטרף לסגל הירוק

אדריאן הרבשטיין

סיידובה סומא ישלים את המעבר למכבי חיפה בשבוע הקרוב, כך טוענים היום (שני) בתקשורת הסרבית. סומא, השחקן היקר בתולדות פרטיזן בלגרד והליגה הסרבית (1.65 מיליון יורו מסלובן ברטיסלבה) לא נמצא בתוכניות של המאמן זוראן מרקוביץ', אבל בנבחרת גינאה קיבל את המקום בהרכב מול הרפובליקה המרכז אפריקאית ואף כבש את שער הניצחון בדקה ה-65 כדי לקרב את נבחרתו להעפלה לאליפות אפריקה עם שש נקודות אחרי שני משחקים.

לאחר שער הניצחון, תהו בסרביה לפשר ההבדל בין סומא של פרטיזן לסומא של הנבחרת. "האוהדים בשחור-לבן לא ראו אפילו קמצוץ מהכדורגל המדובר של סומא", נכתב ב"מונדו". "אולי הצוות המקצועי לא הצליח למצוא לו את העמדה המתאימה ולכן לא הרגיש נוח על המגרש? אולי הדרישה שייכנס לנעליו של לאונרדו היוותה עול גדול מדי עבורו? ואולי הוא פשוט לא הסתגל לחיים בסרביה ולכדורגל כאן".

עוד בנושא
האסלביינק נפרד מקרית שמונה: "הרגשתי מוערך ונאהב בקבוצה"
איתי שכטר: "עדיין יש אוהדים שלא מקבלים אותי, מקווה שאשנה את דעתם"
רן בן שמעון ניצח אחרי שמונה משחקים: "ניצחון אדיר של שחקנים נפלאים"

קשר פרטיזן בלגרד סיידובה סומא. GettyImages
בקרוב בירוק? סיידובה סומא/GettyImages

מכבי חיפה, כזכור, שלחה נציגים בשבוע שעבר כדי להיפגש עם סומא לאחר משחק ליגה בו כלל לא שותף. לאחר מכן החליטו הירוקים להפסיק את המשא ומתן, אך השאירו את סומא על אש קטנה כאופציה נוספת לעמדת הקשר הקדמי וכעת, על פי הסרבים, יש התקרבות והשחקן אמור להמשיך את הקריירה שלו בישראל ולעבור לפני סגירת החלון ביום שני הבא.

סומא בן ה-27 הוצע לאחרונה גם לקבוצות במפרץ, כאשר מדובר בעסקת השאלה לעונה הקרובה עם אופציה לרכישה בסיומה. הקשר הקדמי, שיכול לשחק גם בכנפיים או כחלוץ מרכזי, רשם את עונת השיא שלו רשם ב-2016/17, אז כבש 20 שערי ליגה במדי סלובן ברטיסלבה הסלובקית. זו הייתה העונה החמישית שלו בסלובן, ובסיומה נרכש כאמור על ידי פרטיזן, אך בסרביה הצליח הרבה פחות והסתפק בשלושה שערים ב-22 משחקי ליגה, כשהעונה שותף בארבעה נוספים ולא כבש. פרט לסלובן ופרטיזן, בעברו שיחק סומא גם באייאקס קייפ טאון מדרום אפריקה, ניטרה הסלובקית ואל קאדסיה מכווית.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully