וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון ניצח אחרי שמונה משחקים: "ניצחון אדיר של שחקנים נפלאים"

המאמן הישראלי של נבחרת האי השכן התמוגג אחרי ה-1:2 הדרמטי על סלובניה ששם קץ לרצף מביך למדי. רב"ש: "אם הייתי יכול הייתי לוחץ יד לכל אוהד שבא לעודד אותנו באצטדיון"

אתר רשמי

רן בן שמעון סוף סוף יכול לחייך: נבחרת קפריסין המודרכת על ידי המאמן הישראלי השיגה אמש (ראשון) ניצחון דרמטי 1:2 על סלובניה במסגרת ליגת האומות. שער עצמי של פטר סטוינוביץ' הסלובני הכריע את המשחק לטובת נבחרת קפריסין בדקה ה-89. הניצחון שץ קץ לרצף מביך למדי של שמונה משחקים ללא ניצחון (שבעה הפסדים ותיקו מאופס מול מונטנגרו) של הקפריסאים.

רן בן שמעון התמוגג בסיום ושחרר הצהרות שהוגדרו על ידי התקשורת באי השכן כ"פטריוטיות". לדברי בן שמעון: "זה היה ניצחון אדיר של שחקני כדורגל נפלאים. אם הייתי יכול הייתי לוחץ את ידו של כל אוהד ואוהד שהגיע לאצטדיון לתמוך בנו. השחקנים האלו הפסידו לנורבגיה (בשבוע שעבר) ומצאו את הכוחות לנצח עכשיו. הם ראויים לכבוד שלנו".

בן שמעון המשיך ואמר: "הניצחון הזה מגיע לנו כי היינו הקבוצה הטובה יותר על המגרש. השחקנים שלנו הם משפחה ומגיע שנריע להם. עכשיו אני אתן להם ליהנות ואז נתפנה להתכונן לשני המשחקים החשובים המצפים לנו באוקטובר (משחקי חוץ מול בולגריה וסלובניה)".

עוד בנושא
דידייה דשאן: "אוליבייה ז'ירו סופג ביקורת לא מוצדקת. הוא חשוב לנבחרת"
יוגי לב אחרי הניצחון על פרו: "עוד לא החזרנו את ההזדהות של הקהל"
אחותו של דייגו סימאונה: "הגעתו לאינטר היא רק עניין של זמן"

רן בן שמעון, מאמן נבחרת קפריסין. רויטרס
מבחנים חשובים בחודש הבא. רן בן שמעון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully