וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגי לב אחרי הניצחון על פרו: "עוד לא החזרנו את ההזדהות של הקהל"

מאמן נבחרת גרמניה היה מרוצה לאחר ה-1:2 על הנבחרת הדרום אמריקאית במשחק ידידות: "שער הניצחון שלנו הובקע בזכות המזל, אך היו לנו עוד הרבה הזדמנויות. השחקנים הבינו שאנחנו בלחץ"

אתר רשמי

נבחרת גרמניה השיגה אמש (ראשון) את הניצחון הראשון שלה אחרי המונדיאל הכושל בקיץ האחרון. המנשאפט ניצחו במשחק ידידות את נבחרת פרו 1:2 שאף היא הייתה שותפה לטורניר ברוסיה כמו הגרמנים לא הצליחה להעפיל משלב הבתים. הניצחון במשחק הידידות מגיע שלושה ימים לאחר התיקו המאופס מול אלופת העולם צרפת בליגת האומות במינכן.

לואיס אדווינקולה העלה את הנבחרת הדרום אמריקאית ליתרון מפתיע בדקה ה-22 אך גרמניה הגיבה בהמשך עם שערים של יוליאן ברנדט (25) וניקו שולץ (85) שניצל יכולת חלשה של הגנת פרו כדי להעניק לגרמנים את הניצחון.

מאמן גרמניה יואכים לב השתווה לספ הרברגר כמאמן בעל מספר הניצחונות הגדול ביותר על הקווים של המנשאפט (167). לב עצמו אמר לאחר המשחק: "אני מאוד מרוצה לעצם העובדה שניצחנו את המשחק. ניכר מאוד שהשחקנים רצו להשיג ניצחון. שער הניצחון שלנו הובקע עם הרבה מזל, אך יחד עם זאת היו גם המון מצבים שהחמצנו, כך שניצחנו בצדק".

על הרושם משני המשחקים הראשונים של נבחרת גרמניה לאחר המונדיאל הכושל אמר לב: "בסך הכול התחושה היא חיובית. אני חושב שהשחקנים הבינו שאנחנו נמצאים במצב לחץ. למרות שהאוהדים תמכו בנו, אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי להחזיר את ההזדהות של הקהל איתנו".

עוד בנושא
זינדין זידאן: "בוודאי שאחזור לאמן בקרוב, זה מה שאני אוהב לעשות"
דידייה דשאן: "אוליבייה ז'ירו סופג ביקורת לא מוצדקת. הוא חשוב לנבחרת"
אחותו של דייגו סימאונה: "הגעתו לאינטר היא רק עניין של זמן"

יואכים לב, מאמן נבחרת גרמניה. רויטרס
167 ניצחונות עם גרמניה. יואכים לב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully