וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותו של דייגו סימאונה: "הגעתו לאינטר היא רק עניין של זמן"

נטליה סימאונה, המשמשת גם כסוכנת של מאמן אתלטיקו מדריד, סיפרה ל"גאזטה דלו ספורט" שהארגנטינאי כבר חושב על היעד הבא: "כשהוא ירגיש שהוא מיצה את עצמו הוא יעזוב את אתלטיקו"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

מאמנה של אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה, כבר הגיע למספר הישגים משמעותיים עם הקבוצה בשנים האחרונות וכתב את שמו בהיסטוריית המועדון. התשוקה של 'צ'ולו' לקולצ'ונרוס, במדיהם שיחק בין 1994 ל-1997 ובקדנציה שנייה בין 2003 ל-2005 מוקרנת על כר הדשא ואתלטיקו הפכה בעונות האחרונת לקבוצה לוחמנת וחסרת פשרות. קבוצה נוספת אליה יש לו תשוקה אותה הוא לא מסתיר היא אינטר האיטלקית, בה שיחק בין השנים 1997 ל-1999.

הסוכנת שלו, נטליה סימאונה, שהיא במקרה גם אחותו, סיפרה בראיון ל"גאזטה דלו ספורט" שחזרה של הארגנטינאי למילאנו היא רק עניין של זמן: "בסופו של דבר, התשוקה תמיד מנצחת. דייגו כבר שבע שנים באתלטיקו והוא אחד מהמאמנים הטובים בעולם, אבל ברגע שהוא ירגיש שהוא מיצה את עצמו והוא לא יכול לעזור יותר, הוא יעזוב. במוקדם או במאוחר הוא יגיע לאינטר. הוא אמר את זה, כולם יודעים את זה, וזה רק עניין של זמן. הוא מאוהב בעיר, באווירה, בקבוצה ובאוהדים. באיטליה יש לו פינה חמה מאוד גם ללאציו שעשויה להיות אופציה עתידית".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הבלאנקוס שומרים על היהלום: ויניסיוס ישתתף רק במשחקי בית של קבוצת המילואים
חיים חדשים: צעדיו הראשונים של אריק אבידל כמנהל הספורטיבי של ברצלונה

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. GettyImages
יש לו תכנית ברורה לסיום הקריירה. אנטואן גריזמן/GettyImages

ובעניין אחר, חלוץ אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן סיפר ל"לאקיפ" הצרפתי על הכוונה לסיים את הקריירה שלו בארצות הברית. הוא אף הוסיף שאם יקבל הצעה מאינטר מיאמי, קבוצתו החדשה של דייויד בקהאם ב-MLS, הוא ישקול בחיוב לעבור למיאמי על מנת לסיים את הקריירה. "אני עדיין לא יודע לאן ארצה לעבור בארצות הברית, אבל זה כנראה יהיה במיאמי או בלוס אנג'לס. אם דייויד בקהאם ירצה אותי במועדון שלו במיאמי, אז אלך אליו".

עוד באותו נושא

הבלאנקוס שומרים על היהלום: ויניסיוס ישתתף רק במשחקי בית של קבוצת המילואים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully