וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני צרפת הציגו לקהל את הגביע העולמי: "האווירה הייתה מחשמלת"

הטריקולור ערכו משחק ראשון בארצם אחרי הזכייה במונדיאל וניצחו 1:2 את הולנד. אבל החגיגות שקדמו לשריקת הפתיחה האפילו על המשחק. וגם: ביצוע מיוחד לשיר של אנגולו קאנטה

אתר רשמי

נבחרת צרפת השיגה אמש (ראשון) ניצחון ראשון בליגת האומות של אופ"א. זאת לאחר שגברה 1:2 על נבחרת הולנד. קיליאן אמבפה (14) ואוליבייה ז'ירו שלא הצליח למצוא את הרשת במונדיאל (75) כבשו לזכות הטריקולור. ריאן באבל השווה זמנית (67) לזכות ההולנדים.

מאמן צרפת דידייה דשאן התפנה לאחר המשחק להגן על כובש שער הניצחון אוליבייה ז'ירו ואמר: "אני מאוד שמח בשבילו. קורה לחלוצים שיש להם תקופות פחות יעילות. אמרתי עוד לפני המונדיאל שהרבה מאוד פעמים ז'ירו סופג ביקורת לא מוצדקת. הוא שחקן מאוד חשוב בנבחרת ומרגישים את התרומה שלו בעיקר במשחקים בהם הוא לא משחק. אז רואים עד כמה שהוא חסר לנו.

דידייה דשאן, מאמן נבחרת צרפת. אוליבייה ז'ירו, שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
סיפור אהבה. דשאן וז'ירו/רויטרס

ז'ירו עצמו הוסיף: "אני עדיין לא בכושר מלא. בשער שכבשתי בנז'מן מנדי סידר לי מצב נהדר וניצלתי אותו. אני שמח בשביל כל הנבחרת. היום שיחקנו מול הקהל שלנו ואני שמח שעשינו לו טוב. תמיד קשה לחזור למשחק ביתי ראשון אחרי זכייה בגביע העולמי אבל עשינו את זה כמו שצריך".

מנגד, מאמן הולנד רונלד קומאן נשמע מתוסכל ואמר: "אני עדיין כועס כי היו המון מצבים קריטיים במשחק בהם לא הפקנו מעצמנו את המקסימום. אבל בוא לא נשכח ששיחקנו נגד צרפת, כך שאי אפשר היה לצפות מאיתנו לשלוט במשחק במשך 90 דקות. היינו יכולים להוציא יותר במשחק הזה".

עוד בנושא
ליגת האומות: צרפת ניצחה 1:2 את הולנד
יוגי לב אחרי הניצחון על פרו: "עוד לא החזרנו את ההזדהות של הקהל"
אחותו של דייגו סימאונה: "הגעתו לאינטר היא רק עניין של זמן"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני צרפת עם הגביע העולמי. רויטרס
שחקני נבחרת צרפת חוגגים עם גביע העולם/רויטרס

אבל, יש שיגידו במידה רבה של צדק, שהמשחק עצמו היה שולי והחלק המיוחד של הערב היה באירוע שקדם לו. שחקני הטריקולור, הציגו בפני הקהל הביתי את הגביע העולמי בו זכו בקיץ ברוסיה, וחגגו בהתלהבות עם העלייה לכר הדשא. רגע מיוחד נרשם כשהשחקנים שרו את השיר שחובר לכבודו של אנגולו קאנטה במהלך הטורניר. המאמן דשאן התייחס לאווירה ואמר: "האווירה באצטדיון הייתה מחשמלת. זה היה מהנה מאוד".

השיר לכבודו של קאנטה בביצוע השחקנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully