וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "בוודאי שאחזור לאמן בקרוב, זה מה שאני אוהב לעשות"

המאמן שעזב במפתיע את ריאל מדריד אחרי זכייה בליגת האלופות הכריז כי יעמוד שוב על הקווים בתקופה הקרובה. בבריטניה סבורים כי זיזו הוא המועמד המוביל להחליף את ז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד

עריכה: מתן חדד

זינדין זידאן שסיים בסוף מאי האחרון את תפקידו כמאמן ריאל מדריד מתכנן קאמבק. זיזו בן ה-45 אמר אמש (שני) לתחנת רדיו בספרד: "כמובן שבקרוב אני אחזור לאמן. זה מה שאני אוהב לעשות וזה מה שעשיתי כל חיי". בבריטניה רואים בזינדין זידאן כמועמד מוביל להחליף את ז'וזה מוריניו במידה והנהלת מנצ'סטר יונייטד תחליט לפטר את המנג'ר הפורטוגלי.

על פי דיווח ב"דיילי מייל" זידאן אף אמר למקורביו כי הוא מצפה לקבל הצעה ממנצ'סטר יונייטד במידה ומוריניו יפוטר מתפקידו. ב"מירור" הגדילו לעשות וטענו כי הצרפתי כבר הכין רשימת רכש במידה ואכן יירש את מקומו של מוריניו. ברשימה נכללים טוני קרוס וחאמס רודריגס אותם הדריך בשורות ריאל מדריד, טיאגו אלקנטרה מבאיירן מינכן וחלוץ פ.ס.ז' אדינסון קבאני המנהל מערכת יחסים מתוח עם כוכב אחר של הקבוצה מעיר האורות, ניימאר.

זידאן בן ה-45 מונה למאמן בינואר 2016 אחרי שרפא בניטס פוטר. תחתיו ריאל זכתה באליפות אחת וכאמור בשלוש גביעי ליגת האלופות. בנוסף הוא זכה להניף כמאמן גם את גביעי אליפות העולם לקבוצות (פעמיים) הסופר קאפ האירופי (פעמיים) והסופר מקופה הספרדי (פעם אחת).

עוד בנושא
דידייה דשאן: "אוליבייה ז'ירו סופג ביקורת לא מוצדקת. הוא חשוב לנבחרת"
יוגי לב אחרי הניצחון על פרו: "עוד לא החזרנו את ההזדהות של הקהל"
אחותו של דייגו סימאונה: "הגעתו לאינטר היא רק עניין של זמן"

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
רשימת הרכש כבר מוכנה. זידאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully