וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון סובב את הקרסול, בספק למשחק נגד צפון אירלנד

10.9.2018 / 22:37

הכישרון הצעיר לא הצליח לסיים את האימון המסכם של נבחרת ישראל בבלפסט (ג', 21:45, ספורט 5). הרצוג רמז על גישה נסוגה: "צריך להתגונן בהתאם ליריבה". מיכה וטיבי צפויים לפתוח

מתוך עמוד הפייסבוק של ההתאחדות

ישראל

לאחר ההפסד לאלבניה 1:0 תנסה נבחרת ישראל לתקן את הרושם מחר (שלישי, 21:45) במשחק ידידות מול נבחרת צפון אירלנד. מנור סולומון שהיה בתמונת ההרכב, סובב את הקרסול באימון המסכם ולא הצליח לסיים אותו. הקשר ההתקפי יבדק מחר על ידי רופא הנבחרת ולאחר מכן יוחלט אם הוא יכול לשחק.

המאמן אנדי הרצוג ישמור על מערך שלושת הבלמים, בניסיון להריץ אותו גם לקראת המשחקים הביתיים בליגת האומות בחודש הבא מול סקוטלנד ואלבניה. איתן טיבי יחליף את ניסו קפילוטו ויצטרף לשרן ייני ועאיד חבשי. דור מיכה יפתח בקישור במקום בירם כיאל ששוחרר בשבת, כשבהתקפה תומר חמד יחליף את ערן זהבי הפצוע ויוצב לצד מונס דאבור.

הרכב משוער: גיא חיימוב, אלי דסה, איתן טיבי, שרן ייני, עאיד חבשי, טאלב טואטחה, דור פרץ, ביברס נאתכו, דור מיכה, מונס דאבור, תומר חמד.


עוד בנושא
רן בן שמעון ניצח אחרי שמונה משחקים: "ניצחון אדיר של שחקנים נפלאים"
אחרי השער בנבחרת, בסרביה טוענים: סיידובה סומא מתקרב למכבי חיפה
איתי שכטר: "עדיין יש אוהדים שלא מקבלים אותי, מקווה שאשנה את דעתם"

ביברס נאתכו קפטן נבחרת ישראל עם מאמן הנבחרת אנדראס הרצוג. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
רמז על סגנון זהיר. הרצוג/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

בצהריים חגגו השחקנים והצוות המקצועי יום הולדת 50 למאמן הרצוג, שאמר להם: "אני בן 50 היום, אבל הייתי עושה הכול בשביל להתחלף איתכם, לשחק מחר ולהתאמן בכל יום. הקריירה המקצועית היא התקופה הטובה בחייכם".

מאוחר יותר הרצוג ערך מסיבת עיתונאים בה אמר: "נגד אלבניה היו לנו כמה רגעים מאוד טובים בהם יכולנו להבקיע ולהכריע את המשחק, אבל לא הצלחנו ובכדורגל אם אתה לא מבקיע, אתה לא יכול לנצח. אנחנו חייבים להשתפר בעתיד, אבל זה היה משחק טוב שלנו בעיקר במחצית הראשונה כשרצנו קדימה. כמאמן אתה תמיד צריך לתת לקבוצה שלך ביטחון ויש לנו הרבה שחקנים חדשים, צעירים שצריכים להתרגל לבמה אחרת וזאת הסיבה שאני כאן".

על היריבה מחר: "יש להם חלק קדמי חזק והם אוהבים לצאת הרבה קדימה. גם אנחנו רוצים לתקוף, אבל נצטרך לדעת להתגונן בהתאם לסגנון שלהם. ברגע שתהיה לנו הזדמנות לצאת כולם קדימה, זה מה שאנחנו נעשה. עשינו את זה במחצית הראשונה מול אלבניה, הגענו למצבים וזה נותן לי סיבות להיות מרוצה".

ביברס נאתכו אמר: "אני חושב שבגדול זה הולך לצד החיובי. ראינו באלבניה כבר שאנחנו מצליחים להבין ולפרקים גם לבצע את מה שמצפים מאיתנו. זאת שיטה חדשה ויש שחקנים שלא שיחקו בה אף פעם בקבוצו,ת אבל זה הולך לכיוון החיובי ואני מקווה שזה ימשיך ככה. עוד חודש יש לנו שני משחקים מאוד חשובים ושם זה גם ימדד בתוצאה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן נבחרת צפון אירלנד מייקל אוניל. רויטרס
לא מזלזל בישראל. אוניל/רויטרס

צפון אירלנד

אצל הנבחרת המארחת, קייל לאפרטי לא השתתף באימון המסכם והוא בספק גדול למשחק מחר. ג'וש מאגניס פצוע בעצמו ובכל מקרה לא ישחק וגארת' מקאולי שוחרר מהמשחק. הקשר גאווין וייט הוזמן לסגל ועשוי לערוך הופעת בכורה ומהמאמן מייקל אוניל מאוד מתלבט בנוגע לאיוש עמדת השוער, אחרי שביילי פיקוק-פארל לא נראה טוב נגד בוסניה.

אוניל התייחס למצד של הנבחרת שלו ואמר: "אנחנו נעלה עם הרכב חזק וגם ניתן הזדמנות לחלק מהשחקנים שלא שיחקו מול בוסניה. קורי אוואנס, פאדי מקניר, וויל גריג וליאם בויס. כולם באים בחשבון מבחינתי". המאמן לא נשמע מודאג מחוסר היכולת של שחקנים לתרגם מצבים לשערים מול הבוסנים ואמר: "הכי חשוב שיש לנו נבחרת מתפקדת ויוצרת מצבים. אם זה לא היה קורה הייתי מודאג הרבה יותר".

על היכולת של נבחרת ישראל אמר אוניל: "אני בטוח שאחרי ההפסד שלהם לאלבניה צפוי לנו משחק קשה. הם בדיוק כמונו, עם שאיפות להגיע לטורניר משמעותי. לכן, הם בטח יבואו בתחושה שהשיגו מעט מדי (מול אלבניה)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully