וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: חביב חביבו נחת להתרשמות ובדיקות רפואיות

החלוץ בן ה-31, שהיה מועמד למכבי חיפה לפני שלוש שנים ושוחרר לאחרונה מקבוצתו הקטארית, נחת בארץ ועשוי לחתום בקבוצה של אלישע לוי. רשם הופעה אחת בנבחרת של הרפובליקה המרכז אפריקאית

חביב חביבו עם אנשי מכבי פתח תקוה עומר גולן, אבי לוזון. אתר רשמי מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
חביב חביבו עם אבי לוזון ועומר גולן/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי פתח תקוה

החלוץ חביב חביבו נחת היום (שלישי) בישראל לטובת התרשמות ובדיקות רפואיות במכבי פתח תקוה, שמעוניינת להחתימו לעונה אחת לפני סגירת חלון ההעברות ביום שני הבא. הקבוצה של אלישע לוי חיפשה חלוץ זר במהלך הקיץ, ותקווה לצרף את השחקן בן ה-31, שהיה מועמד לפני שלוש שנים למכבי חיפה ושוחרר לאחרונה מקבוצת קטאר SC.

חביבו, יליד הרפובליקה של מרכז אפריקה שגדל במחלקת הנוער של פריס סן ז'רמן, שיחק בעבר בשרלרואה וטוביזה הבלגיות, והעביר תקופות של כמה חודשים בסטיאווה בוקרשט הרומנית ובלידס יונייטד האנגלית. עונת השיא שלו הייתה 2013/14. הוא כבש 9 שערים ב-17 משחקים במדי זולטה וארחם ובינואר גנט רכשה אותו תמורת 1.6 מיליון יורו. בחצי העונה הבאה כבש 11 שערים נוספים וסיים את העונה עם 20 כיבושים בליגה הבלגית. ראן הצרפתית מיהרה לשים עליו את היד ושילמה עבורו 2.5 מיליון יורו, אבל הוא לא הצליח לשחזר את ההצלחה מבלגיה והבקיע 3 שערים ב-26 משחקים, רובם כמחליף. לאחר מכן שיחק גם בגזיאנטפספור הטורקית ולא כבש, חזר לעצמו עם שבעה שערים בלאנס מהליגה השנייה בצרפת ב-2017 ואז עבר לקטאר, שם הסתפק בשער אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully