וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון הבהיר למכבי פתח תקוה: "רוצה לעזוב", נקע בלבד למנור סולומון

13.9.2018 / 16:10

לוזון שדרש את אינברום וקלטינס תמורת הקשר הוותיק הציע לבניון תפקיד מקצועי אחרי הפרישה. שחקן ההתקפה ייעדר שבועיים בלבד ויחמיץ את המשחקים מול הפועל חדרה ומכבי חיפה

עריכת וידאו: ניר חן

בשיחה שנערכה בין השחקן לראשי מכבי פתח תקוה, הבהיר אתמול (רביעי) יוסי בניון כי הוא מעוניין לעזוב לבית"ר ירושלים. במהלך השיחה הסביר הקשר את עמדתו בעניין, אך בשלב זה אבי לוזון הדגיש כי הוא לא משוחרר מהקבוצה. "לא יכול להיות שחוגג יפנה לשחקנים תחת חוזה, ישכנע אותם לעזוב את הקבוצה בכל מחיר וייצא נקי. איפה היועץ המשפטי של ההתאחדות? מדוע כולם שותקים? איפה האנשים שאחראים על התקנות בכדורגל הישראלי?", אמרו במועדון.

כזכור, בערב החג התעקש אבי לוזון כי הוא יסכים לשחרר את בניון תמורת שניים משלושה שחקנים: דוד קלטינס, אור אינברום או אנתוני וארן. חוגג החליט שווארן לא ישוחרר ולוזון הבהיר כי אם לא יקבל שחקנים, השחקן לא ישוחרר. "אם חוגג חושב שנשחרר את בניון בחינם הוא טועה", אמרו בפתח תקוה. "אנחנו מעדיפים להשאיר אותו על פני כל שחקן אחר בבית"ר ירושלים. יש לו תרומה גדולה לחדר ההלבשה". אבי לוזון אף הציע לבניון להישאר במועדון ולקבל בסיום העונה תפקיד מקצועי - ככל הנראה עוזר מאמן שיפתח בעתיד להיות מאמן ראשי. אגב, בניון טען בשיחה כי הוצע לו אף תפקיד לאחר הפרישה.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
היום המושלם של יוסי בניון: בחזרה לשלושער של הקשר הישראלי מול ברנלי
אבי לוזון לחוגג: שניים מבין אינברום, וארן וקלטינס תמורת יוסי בניון
מגיא פניני ליוסי בניון: "מאחל לעצמי את התשוקה שיש לו"

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
מעוניין לשוב לבירה. יוסי בניון במדי בית"ר/אדריאן הרבשטיין

מנור סולומון עבר הבוקר בדיקת MRI בעקבות הנפיחות באזור הקרסול. במועדון חששו תחילה כי מדובר בפציעה שתשבית אותו למספר שבועות אך מדובר בנקע בלבד. בעקבות זאת סולומון ייעדר כשבוע עד שבועיים מן האימונים. שחקן ההתקפה לא היה אמור לשחק בכל מקרה מול הפועל חדרה אך יחמיץ ככל הנראה גם את המשחק הבא של מכבי פתח תקוה מול מכבי חיפה

חביב חביבו, שהוזכר כמועמד המוביל להגיע לקבוצה בקיץ האחרון, אך ברגע האחרון סירב ומי שהגיע במקומו היה גרגורי טאדה, אמור לחתום רק ביום שישי על החוזה אחרי שנחת במהלך החג בארץ וסיכם את תנאיו. חביבו לא שיחק תשעה חודשים, אך בשיחה עם הצוות המקצועי אמר שהוא מאמין שיוכל לחזור תוך שלושה עד ארבעה שבועות לכושר משחק מלא.

עדכון ראשון: 7:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully