וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הסכימה להשתתף בשכרו של ז'אורז'יניו, הפועל תל אביב עדיין מסרבת לעסקה

בניגוד לאלי טביב, משה חוגג מוכן להתגמש על מנת לפנות מקום לזר נוסף בסגל הירושלמי. למרות זאת, אצל האדומים הבהירו למאמן קובי רפואה כי לא יסכימו לשאת בעלות שכר של 100 אלף יורו עבור שחקן זר

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים הסכימה עקרונית להשתתף בשכרו של הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, אולם בהפועל תל אביב הבהירו למאמן קובי רפואה כי אין אפשרות תקציבית להחתים את השחקן גם אם האדומים יצטרכו לשלם לו מחצית מן השכר בלבד.

רפואה רצה לראות את ז'אורז'יניו, ששיחק בעונה שעברה בבית"ר ירושלים, מצטרף לשורות האדומים כבר בתחילת הקיץ. אולם הבעלים הקודם של בית"ר ירושלים אלי טביב לא הסכים להשתתף בשכרו של הברזילאי ובכך למעשה טרפד את העברתו להפועל תל אביב. הבעלים הנוכחי של הקבוצה הירושלמית משה חוגג מעוניין לצרף שחקנים חדשים לקבוצתו ומוכן להשתתף בשכרו של ז'אורז'יניו אם יעבור להפועל תל אביב. בכך מקווה חוגג לפנות זר נוסף בבית"ר ירושלים.

עוד בנושא
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
אנדראס הרצוג: "יכול להיות שנוסיף שחקני התקפה למערך שלנו"
הפועל באר שבע: האסלביינק ערך אימון בכורה. ניסיון אחרון לצרף את סבע
הערכה: הפציעה של דאבור לא חמורה. ביקורת על ועדת האיתור

שחקן הפועל חיפה רסמוס סיוסטדט עם שחקן בית"ר ירושלים ז'אורז'יניו. ברני ארדוב
יגיע לארץ בשבת. ז'אורז'יניו/ברני ארדוב

עם זאת, מתברר כי בהנהלת הפועל תל אביב לא מוכנים לקלוט את ז'אורז'יניו גם אם חוגג מוכן להשתתף במחצית משכרו. האדומים, שנוטים להחתים זרים שעלותם אינה גבוהה, לא מוכנים לשלם שכר של כ-100 אלף יורו עבור שירותיו של השחקן הברזילאי. ז'אורז'יניו עצמו צפוי לנחות בשבת הקרובה בישראל לאחר תקופת החלמה מפציעה בישראל ובסביבתו עוד מקווים שמעבר לשורות הפועל תל אביב הוא עדיין אפשרי. בשבוע הבא ייעשו מאמצים אחרונים לבצע בכל זאת את המהלך.

בנוגע לזר אחר הנבחן בשורות הפועל תל אביב, עמנואל בואטנג, הרי שסוכנו הוא זה שנושא בעלות הבאתו לישראל. בשל כך הסכימו האדומים לבחון את השחקן במשך מספר ימים נוספים. אם יחתום במועדון, הרי ששכרו של בואטנג יהיה נמוך מאוד ביחס למקובל בשוק. זאת בדומה לקו שנוקטת הנהלת הפועל תל אביב מתחילת העונה. מצב זה מעמיד בספק את היכולת להוציא לפועל את רצונו של קובי רפואה - להתחזק בזר משמעותי במרכז המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully