וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סאבו נפגש עם באר שבע, פערים קטנים בין בית"ר לאיינבינדר

קשר בית"ר הגיע עם אשתו גם כדי להתרשם מהעיר ונראה ששני הצדדים מעוניינים בעסקה. הקשר עשוי לעשות את הדרך ההפוכה, כאשר בבירה מציעים לו חוזה נמוך יותר מ-340 אלף דולר, אך לשלוש שנים

קובי אליהו

נראה שאריק סאבו נמצא בדרכו להפועל באר שבע. קשרה של בית"ר ירושלים הגיע היום (רביעי) לבאר שבע על מנת להתרשם מהעיר ביחד עם אשתו. הוא ביקר גם במתחם האימונים בווסרמיל ונפגש עם אנשי המועדון. בשלב זה נראה ששני הצדדים רוצים בהגעתו של הסלובקי לבאר שבע אך ישנם עוד פרטים קטנים לסגור.

מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה ולחזור לטדי הוא דן איינבינדר, אך בשלב זה ישנם פערים קטנים בין בית"ר ירושלים לשחקן, פערים עליהם שני הצדדים מנסים לגשר. לאיינבינדר חוזה לשנתיים נוספות בבאר שבע בשכר של כ-340 אלף דולר לעונה ואילו בבית"ר מציעים לו חוזה נמוך יותר אך לשלוש שנים. ייתכן כי מחר תתקיים פגישה בניסיון לגשר על הפערים ולסכם את העסקה.

אחד הנושאים שיצטרכו להיפתר במגעים בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים הוא התשלום שעוד צריך להיות מועבר לפאוק סלוניקי עבור סאבו. הקבוצה מהבירה מחויבת להעביר ליוונים כ-265 אלף יורו. אם הסלובקי יעבור לאלופה, ייתכן שעוז ראלי יחתום. ראלי מתאמן בקבוצה ועשוי למלא את עמדת המגן הימני מאחר שאנטואן קונטה פצוע וצפוי להיות כשיר רק בנובמבר.

בבית"ר ירושלים רואים באיינבינדר דמות מנהיג משוכנעים שהאישיות שלו תוסיף מאוד למרקם בקבוצה, בעיקר אעחרי העזיבות של איתי שכטר וקלאודמיר שהיו דומיננטים בחדר ההלבשה.

בקבוצה מהבירה מעריכים שאם בן שהר יצטרף, זה יהיה רק ביומיים האחרונים של חלון ההעברות (ימים ראשון-שני בשבוע הבא). בינתיים בבית"ר גם בודקים אפשרויות של צירוף חלוץ זר.

(עדכון ראשון: 12:32)
(עדכון שני: 17:30)

עוד בנושא:

האסלביינק יערוך אימון בכורה בבאר שבע. ניסיון אחרון לצרף את דיא סבע
יוסי בניון לוחץ על אבי לוזון: "רוצה לסיים את הקריירה בבית"ר ירושלים"
רשמית: אוהדי החוץ חוזרים למשחקים בין בית"ר ירושלים לבני סכנין
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

דן איינבינדר, הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בטדי מחכים. איינבינדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully